Gå til innhold

Slappisen skal begynne å trene!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Yoyou
Skrevet

Også på helsestudio av alle ting. Har vært veldig flink i sommerhalvåret til å gå i skogen, tidvis med staver, men nå sier altså kiropraktoren at det ikke er noen bønn, jeg MÅ starte å trene styrke. Ja ja, sukk.... Så da er det bare å krype til korset... Bokstavelig talt, for jeg er mindre glad i å trene på helsestudio, og det oppleves mer som tortur enn godt er. Men jeg har bestemt meg for at dette skal jeg gjennomføre, uten å klage mer....siste negative kommentar er hermed sagt. Også skal jeg forsøke å ikke bli støttemedlem denne gangen.

Må skaffe meg treningsklær og greier... Noen gode tips til gode klær som puster og ikke koster en halv månedslønn?

Skrevet

Du trenger ikke annet enn en thights og en t-skjorte da... :o) Selv bruker jeg en bukse fra Nike (helt tilfeldig at det ble den, den var salg!), som er vid nederst og har strikk i livet og singlet oventil. Har nettopp bestilt nytt treningstøy fra Sparkjøp også, får det vel i posten over helga.

Gjest Yoyou
Skrevet

Du trenger ikke annet enn en thights og en t-skjorte da... :o) Selv bruker jeg en bukse fra Nike (helt tilfeldig at det ble den, den var salg!), som er vid nederst og har strikk i livet og singlet oventil. Har nettopp bestilt nytt treningstøy fra Sparkjøp også, får det vel i posten over helga.

Takk for svar. Sist jeg kjøpte treningsklær var det sånn veldig ettersittende, sort bukse i tynt stoff,...som via seg litt ut nederst på beinet. Tror du den er heeelt ute nå? Var vel på 90 tallet en gang.

Skrevet

Takk for svar. Sist jeg kjøpte treningsklær var det sånn veldig ettersittende, sort bukse i tynt stoff,...som via seg litt ut nederst på beinet. Tror du den er heeelt ute nå? Var vel på 90 tallet en gang.

Det er da moderne nå ogå det? Dette settet har jeg bestilt:

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=770338-2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...