Gå til innhold

FU: Hvor fornøyd er du med jobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den arbeidsundersøkelsen som har blitt lagt frem nå, som sier at 4 av 10 er svært godt fornøyd med jobben sin.

Hvor fornøyd er DU med:

- Arbeidstid?

- Arbeidsmiljø/det sosiale?

- Karrieremuligheter?

- Lønn?

Jeg er veldig fornøyd på alle punkter. :)

Skrevet

Hvor fornøyd er DU med: - Arbeidstid? - Arbeidsmiljø/det sosiale? - Karrieremuligheter? - Lønn?

Arbeidstid: Helt topp :)

Arbeidsmiljø: Ok.

Karrieremuligheter: bryr meg ikke.

Lønn: ikke så veldig fornøyd.

Så all in all vil jeg si jeg er fornøyd på ca en 7'er.

Angelica :o)
Skrevet

Arbeidstid?:

Den er fin. Slipper bl.a å jobbe helg. Det ser jeg på som en stor fordel.

Men kunne tenkt meg ubunden tid (som jeg har rett på) Så hadde jeg sluppet å brukt så mye av fritiden min på jobb. Blir lett til at man blir umotivert til å gjøre det lille ekstra.

Arbeidsmiljø/det sosiale?:

Det er ei som ødelegger hele miljøet. + en litt merkelig sjef. Men ser ikke så mye til henne og hun er egentlig veldig grei.

Men hun som ødelegger gjør at det er tungt å gå på jobb, ja.

Karrieremuligheter?:

Skulle mer en gjerne hatt flere utfordringer.

Lønn?:

ALT for dårlig. Vurderer nesten ny jobb pga lønna.

Gjest hemmelig nick
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med noen av punktene.

Skrevet

Arbeidstid?

Den er helt fri, men det kan bli litt mye jobbing ja

Arbeidsmiljø/det sosiale?

Det er kjempebra

Karrieremuligheter?

Mange utfordringer og muligheter, ingen ting å klage på

Lønn?

Kan ikke klage på den heller, ved å benytte seg av mulighetene og ta mer ansvar og oppgaver har jeg vel doblet lønnen min de siste 3-4 årene. Kan ikke klage da.

Så jeg kan vel si meg fornøyd

Skrevet

Arbeidstid- Veldig fornøyd. Jobber dagtid man-fre.

Arbeidsmiljø/det sosiale- det er stort sett jeg som står bak de sosiale happenings, så det er jeg selvfølgelig fornøyd med. Mange tilbud av forskjellige slag.

Karrieremuligheter- Ikke mange, men det visste jeg godt før jeg valgte å jobbe der.

Lønn- tja fornøyd og fornøyd. Utifra utdannelse og sånt har jeg ingen grunn til å klage. Alle kan vel ønske segmer lønn, men jeg har til regninger og livsopphold, så jeg sier meg fornøyd.

Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg har fått ny sjef (dvs den gamle tilbake), og han har peiling på faget, men er veldig svak på personalpolitikk og personaljuss og går på noen blemmer der. Men det blir til syvende og sist ikke mitt problem siden jeg informerer ham, men velger å overhøre det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

På skala 1-10, vil jeg vel si 10 på alle punkt- unntatt for lønn, hvor jeg må si 6.

Gjest sola mi
Skrevet

For øyeblikket er arbeidstiden turnus på tider av døgnet som ingen andre har lyst til å arbeide. Det passer for meg for øyeblikket, men ikke over flere år. Vil jobbe mer, men det er ikke mulig fra jobben sin side.

Arbeidsmiljøet er veldig bra.

Lønnen er dårlig.

Null karrieremuligheter da dette er en bedrift som er generasjonsstyrt.

Under 5 på en skala fra 1 til 10.

Skal skifte jobb i løpet av to år, det er planen min.

Skrevet

- Arbeidstid?

Veldig fornøyd

- Arbeidsmiljø/det sosiale?

Ekstremt fornøyd

- Karrieremuligheter?

Eksisterer ikke ;)

- Lønn?

Nja... middels fornøyd

Skrevet

Jeg har nettopp byttet jobb ,og svarer dermed:

Hvor fornøyd er DU med: - Arbeidstid?- ganske fornøyd, men kunne tenkt meg å jobbe til halv fire istedenfor 16.

- Arbeidsmiljø/det sosiale? - veldig fornøyd. :-)

Karrieremuligheter? - Jeg er ikke opptatt av karriere. Jeg er mer opptatt av å ha en jobb jeg liker og trives i.

Lønn? - er bedre enn før, så jeg kan ikke klage. Men såklart kan man alltid ønske seg mer lønn, men det jeg har nå er uansett mer enn jeg hadde før. :-)

Skrevet

Vet ikke helt enda.

Nettopp begynt i ny jobb, alt er topp liker folka, lønna er ganske bra.

Men, jobber fra 01 til 09 hver dag, 6 dager i uken.

Har fri hver 3dje uke da, gleder meg til å se hvordan det er :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...