Gå til innhold

Hvordan vil dere menn bli fridd til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å fri, men ikke før om 5 år. :o) Det er skuddår i 2012...

Så mannfolk - hvordan ville dere blitt fridd til om kvinnen i deres liv skulle fri?

Skrevet

Det er skuddår i 2008. Men det kommer kanskej litt brått på? Du har bare 362 dager å tenke gjennom frieriet på ;P

Skrevet

Hehe, ingen skal beskylde deg for å ikke tenke grundig gjennom ting..

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172924324' post='3554444]

Det er skuddår i 2008. Men det kommer kanskej litt brått på? Du har bare 362 dager å tenke gjennom frieriet på ;P

I 2008 bor vi ikke sammen, men det er vel en mulighet for det i 2012. :o)

Skrevet

Hehe, ingen skal beskylde deg for å ikke tenke grundig gjennom ting..

*Hihi*

Skrevet

Om 5 år? Det var da tidlig å planlegge frieri allerede nå da...

Ser under at dere ikke bor sammen i 2008, er dere nødt til å bo sammen for at du skal kunne fri da? Dere har jo vært sammen ganske så lenge dere, ikke sant? :-)

Skrevet

Jeg synes du kan fri i kveld mens dere ser på måneformørkelsen.

Jeg har fridd to ganger, en gang på skuddår og en gang det var astroidestorm. Hihi, jeg fikk ja begge gangene men giftet meg bare med den ene.

Skrevet

Om 5 år? Det var da tidlig å planlegge frieri allerede nå da...

Ser under at dere ikke bor sammen i 2008, er dere nødt til å bo sammen for at du skal kunne fri da? Dere har jo vært sammen ganske så lenge dere, ikke sant? :-)

Jeg vil fri på et skuddår og synes det er tull å fri når vi ikke kan fastsette noen bryllupsdato innen rimelig tid. Og av ulike grunner kan vi ikke flytte sammen på noen år ennå, så derfor er skuddåret 2012 et passende tidspunkt. :o) Å gifte seg uten å bo sammen er lite aktuelt, bl.a. fordi jeg da mister en del stønader i forbindelse med at jeg er alenemor vet du.

Skrevet

Hvisket i øret en lettlurt kveld...

Så det skulle holde om jeg smyger meg inntil ham og visker i øret hans om han vil gifte seg med meg altså?

Dere menn er sannelig enkle! :o)

Skrevet

Jeg vil fri på et skuddår og synes det er tull å fri når vi ikke kan fastsette noen bryllupsdato innen rimelig tid. Og av ulike grunner kan vi ikke flytte sammen på noen år ennå, så derfor er skuddåret 2012 et passende tidspunkt. :o) Å gifte seg uten å bo sammen er lite aktuelt, bl.a. fordi jeg da mister en del stønader i forbindelse med at jeg er alenemor vet du.

men du kan jo fri nå og satse på en laaaaaang forlovelse? ;-)

Skrevet

ok, skjønner. :-)

tenkte mest på at det gikk an å fri uten å bo sammen, såklart vil det være litt snodig å ikke kunne flytte sammen hvis man gifter seg.

Jeg fikk nok ikke med hele situasjonen, men nå ser jeg dilemmaet ditt.

:-)

Skrevet

Så det skulle holde om jeg smyger meg inntil ham og visker i øret hans om han vil gifte seg med meg altså?

Dere menn er sannelig enkle! :o)

Vel.. i teorien.

Skrevet

men du kan jo fri nå og satse på en laaaaaang forlovelse? ;-)

Vi ble forlovet i fjor vår, men satte da ingen bryllupsdato. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi ble forlovet i fjor vår, men satte da ingen bryllupsdato. :o)

Jeg trodde det var i det man fridde at man ble forlovet?

Forlovet dere dere, uten et frieri?

Skrevet

Jeg trodde det var i det man fridde at man ble forlovet?

Forlovet dere dere, uten et frieri?

Jepp, vi forlovet oss uten frieri. :o) Ettersom det vil ta flere år før vi evt. kan flytte sammen og dermed gifte oss (å gifte seg uten å bo sammen er uaktuelt) så gjorde vi det sånn. Vi ville nemlig gjerne ha ringer for å vise at vi hører sammen. :o)

Skrevet

Jepp, vi forlovet oss uten frieri. :o) Ettersom det vil ta flere år før vi evt. kan flytte sammen og dermed gifte oss (å gifte seg uten å bo sammen er uaktuelt) så gjorde vi det sånn. Vi ville nemlig gjerne ha ringer for å vise at vi hører sammen. :o)

Men forlovelse er jo at man har "lovet seg bort" til giftemål, da, så et frieri ligger i grunnen innbakt i hele greia! ;-)

Så med "frieri" i 2012 mener du altså at dere skal få ut den berømmelige finer'n og fastsette en dato? ;-)

Skrevet

Men forlovelse er jo at man har "lovet seg bort" til giftemål, da, så et frieri ligger i grunnen innbakt i hele greia! ;-)

Så med "frieri" i 2012 mener du altså at dere skal få ut den berømmelige finer'n og fastsette en dato? ;-)

Nja... Jeg hadde tenkt å fri sånn at vi virkelig gifter oss ja, litt mer konkret enn forlovelsen vi inngikk i fjor. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...