Gå til innhold

FU: Liker du merkeklær?

Anbefalte innlegg

Gjest autopilot
Skrevet

Kjøper du merkeklær?

Til deg selv?

Til andre (barn, mann, gaver)?

Hvilke merker liker du spesielt godt?

Handler du like gjerne på Ellos/SparKjøp, som i merkevarehandel og sportsbutikk?

Merkeklær er veldig dyrt, men man får kanskje kvalitet for pengene?

Jeg har ikke råd til å kjøpe det jeg liker aller best. Noen ganger gjør jeg det, men det er etter nøye overveielse.

Skrevet

Når det gjelder vanlige klær så kjøper jeg aldri spesielle merker, ikke dyre merker i alle fall. Kjøper en del på b-young, men det er rimelige klær.

Kan legge i mer når det er snakk om yttertøy og sko f.eks. Akkurat nå har jeg på meg en fleeceskjorte fra Bergans, den kostet en del, men er pen både i mønster og snitt (litt fasonsydd for kvinner), varm og utrolig god å ha på.

Har en vinterjakke fra MissingLink og den er kjempegod! Mye bedre enn de billig-jakkene jeg har hatt tidligere.

Gjest nøktern
Skrevet

Kjøper du merkeklær? Av og til

Til deg selv? Ja

Til andre (barn, mann, gaver)? Det hender

Hvilke merker liker du spesielt godt? NIKE

Handler du like gjerne på Ellos/SparKjøp, som i merkevarehandel og sportsbutikk? Nei, handler aldri på noen av de butikkene

Merkeklær er veldig dyrt, men man får kanskje kvalitet for pengene? Ja som oftest.

Jeg kjøper gjerne merkeklær i sportstøy. Ellers handler jeg hverdagstøy på H&M, Vero Moda, BIK BOK, osv

Skrevet

Merker og merker. Jeg har mange dyre plagg, men det er sportsklær. Altså Norrøna, Bergans, Arcteryx o.l.

Men hverdagsklær? Nope. Kunne ikke falle meg inn å betale 3000 for ETT par sko, når jeg kan kjøpe ti par for samme pris på Din Sko.

Skrevet

Har en del merkeklær, men handler som oftest på H&M og lignende butikker.

Skrevet

Spørsmålet er HVA er merkeklær.

Synes ikke Ulvang er merkeklær selv om det synonymt med dyrt og varmt her i Norge.

Merkeklær for meg er D&G, Gucci, Versace osv.

Ja, jeg har D&G & Gucci, men kun noen t-skjorter..

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, jeg bryr meg katta om merkeklær, Hva kvalitet angår, så betyr vel ikke det all verdens, så lenge motene skifter to ganger i året...

Forkastelig, er min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...