Gå til innhold

Blaning av legemidler...?

Anbefalte innlegg

Gjest bihulejenta
Skrevet

jeg har fått rinexin fra legen min pga bihuleproblemer. i går tok jeg først to rinexin og to ibux, og på ettermiddagen gikk jeg på jobb. jeg følte meg litt svimmel og rar, men tenkte ikke mer over det. på kvelden tok jeg to rinexin til, og en ibux, før jeg gikk ut og tok noen øl. jeg ble litt småfull, men ikke kjempefull. jeg kom hjem og følte meg veldig svimmel. så la jeg meg, men våknet kl 6 av at jeg virkelig følte meg dårlig.. jeg klarte ikke stå oppreist, men fikk til slutt karet meg på do. jeg var helt oppblåst i magen, og hadde veldig vondt. det ekleste var at jeg var iskald og kjempesvett. jeg måtte bare legge meg på badegulvet og håpe at det gikk bedre. etter en stund klarte jeg så vidt å reise meg opp, og fikk lagt meg igjen, men da jeg våknet i dag følte jeg meg fremdeles veldig ille. nå har jeg akkurat sovet i to timer til, og det går litt bedre, men følelsen sitter fortsatt i..

det står ingenting i pakningsvedleggene om at det skulle være noe problem å blande rinexin og ibux. var det virkelig alkoholen som kunne gjøre meg så dårlig? enten det, eller så puttet noen noe i drinken min. det føles jo som om jeg har de verste abstinensene.. er det noen som vet noe om dette, eventuelt om det finnes noe annet sted å finne ut av det enn her? jeg ble ganske skremt av hvor dårlig jeg ble... på forhånd takk!

Gjest Nurse Novel
Skrevet

legen min har skrevet 1-2 piller hver morgen og kveld. huff, nå skal jeg straks på jobb igjen, og jeg føler meg ikke bra... men tusen takk for linken! fant dessverre ikke noe som oppklarte ting for meg der, men..

Kunne ikke se noe jeg heller... Men det kan jo hende du er svimmel pga bihulebetennelsen. Det er ikke umulig:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Rinex og Ibux går greit. Alkohol og Rinexin vet jeg derimot ingenting om. Kan jo være at du reagerer på noen av innholdsstoffene?

Prøv kombinasjonen 1 Rinexin og 1-2 Paracet, om bivirkningene blir de samme, så kontakt legen!

hidi, the scorpion
Skrevet

Kunne ikke se noe jeg heller... Men det kan jo hende du er svimmel pga bihulebetennelsen. Det er ikke umulig:)

Bihulebetennelse kan gi skikkelig svimmelhet, ja! Særlig om man beveger hodet litt raskt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...