Gå til innhold

Hvordan pleie hverdagsromantikken??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Med full jobb, to barn og hund har vi havnet i rutiner og har ikke så veldig mye romantikk i forholdet lenger. Jeg vet at det ikke er mangel på tid som er årsaken til det men at vi har glemt å pleie kjærligheten i hverdagen. Hvordan gjør dere det?? Tips, please! ;o)

Gjest noen småting
Skrevet

Tenne stearinlys når dere spiser og om kvelden.

Gå en spasertur.

Si du er glad i ham.

Overrask med en liten ting, som en sjokolade du vet han liker på lørdagskvelden.

Gi klem når han ikke venter det.

Send en glad-i-deg sms.

Kjøp et blomsterbukett.

Gi et kort.

Skrevet

Tenne stearinlys når dere spiser og om kvelden.

Gå en spasertur.

Si du er glad i ham.

Overrask med en liten ting, som en sjokolade du vet han liker på lørdagskvelden.

Gi klem når han ikke venter det.

Send en glad-i-deg sms.

Kjøp et blomsterbukett.

Gi et kort.

- Dusj sammen. Slukk lyset på badet og ha på et sterinlys isteden. Ha en god såpe og såp hverandre inn! Tørk hverandre etterpå. Vi har en avtale om at fellesdusjingen. Avtal på forhånd at det ikke trenger føre til noe mer.

- Avtal en kveld eller to i uken der pc og tv skal være avslått. Spill et spill, snakk sammen eller legg dere tidlig!

- Sitt i armene til hverandre og se en film/tvprogram

- Ta en overnatting på hotell i den byen dere bor i!

Håper på mange tips i denne tråden!!! Trenger mange jeg og!

Skrevet

Ta en date i sofaen etter barnas leggetid. Prat sammen, kos og nyt hverandre.

Skrevet

Hverdagsromantikken vår er nettopp det, temmelig hverdagslig. Men det vi legger i det er f.eks

at jeg tilfeldigvis har en boks snus på lager når jeg vet han nærmer seg tom boks og ikke har lyst til å kjøre ut på kvelden.

Eller når han kommer hjem fra vakt og jeg har en omelett klar.

Eller at han har kjøpt nysmurt baguette til meg og lagt den i bilen min til jeg skal reise på job (han jobber natt og kommer hjem rett før jeg drar).

Eller at han tapper i et bad og sier jeg skal legge meg i badekaret mens han lager middag og ungene ser på cartoon.

Eller jeg legger Vi Menn klart på do (han liker å lese der.....)

Sånne ting gjør vi for hverandre. Men for all del, det er IKKE hver dag og det har ikke alltid vært sånn. Men jeg er glad for forandringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...