Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utdannet førskolelærer men merker at jeg er sliten av å være på jobb blandt småbarn og ha to viltre krabater i barnehagealder hjemme. Føler jeg er "lei" av barn på ettermiddagen istedenfor å være glad for å se mine egne.

Er også lei av å ha med jobben hjem. Det er alltid noe som må gjøres på ettermiddagen, alltid noe som vi ikke fikk gjort i løpet av barnehagedagen, alltid forberedelser av barn som skal observeres osv.

Så nå spør jeg dere kloke hoder! Hvilke andre yrker kan en førskolelærer ha? (sfo og skole er uaktuelt)

Kanskje en kontorjobb? Tenk å kunne lukket døren inn på kontoret når en jobbet med noe istedenfor å ha 18 barn rundt seg eller måtte gjøre ting hjemme.

Dette er skummelt men jeg tror det er på tide å vurdere ny arbeidsplass (selv om jeg trives veldig godt med kollegene)

Tips???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...