Gå til innhold

hvilket yrke har dere?


Gjest mye å lure på

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Hvem vant, da? mrxx's gunst, altså? :)

Jeg har faktisk nettopp oppdaget mrxx, jeg - enda jeg har vært her til og fra siden 2003 (men under annet nick siden jeg presterte å oute meg selv i en følsom sak for et år siden, eller noe sånt).

Jeg tror ikke jeg har lyst til å bli kjent med folk herfra i RL, faktisk - synes det er deilig befriende at ingen kjenner meg, og tror/håper ikke jeg er blitt gjenkjent av noen "ute" ennå, heller.

Har du virkelig vært så lite på dol at du ikke fikk med deg hvordan vi løste problemet?

Jo: Amber, MP og jeg ble enige om å dele på mrxx. Øvrigheta (Amber og jeg) satte opp lister, og så besøkte mrxx oss etter tur, hver sin natt. Meget demokratisk, og alle ble fornøyde.

Siden det var så mye skryt av mrxx sin store kapasitet som orgasmeleverandør, så var det flere andre doljenter som også vill inn i ordningen. Men hver gang noen andre prøvde seg, så stod Øvrigheta sammen og jagde dem unna...

Vi hadde det innmari moro, med andre ord. Vi jentene utnevnte også oss selv som bondpiker og mrxx til Mr. Bond.

Men Øvrigheta og bondpikene gikk i dvale i løpet av sommerferien en gang.

Det hender fortsatt at vi flørter med mrxx (han er jo bare helt fantastisk), men vi jager ikke bort andre lenger.

Det er ikke mange dolere jeg har møtt, bare tre, og så vidt hilst på en fjerde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    23

  • amber sun

    18

  • keinstein

    18

  • Angelica :o)

    12

Mest aktive i denne tråden

:-)

Rart med det, det er ofte lettere å skryte om personer, enn til dem direkte.

Så en av fordelene med dol er at alle kan lese innleggene!

Enig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Har du virkelig vært så lite på dol at du ikke fikk med deg hvordan vi løste problemet?

Jo: Amber, MP og jeg ble enige om å dele på mrxx. Øvrigheta (Amber og jeg) satte opp lister, og så besøkte mrxx oss etter tur, hver sin natt. Meget demokratisk, og alle ble fornøyde.

Siden det var så mye skryt av mrxx sin store kapasitet som orgasmeleverandør, så var det flere andre doljenter som også vill inn i ordningen. Men hver gang noen andre prøvde seg, så stod Øvrigheta sammen og jagde dem unna...

Vi hadde det innmari moro, med andre ord. Vi jentene utnevnte også oss selv som bondpiker og mrxx til Mr. Bond.

Men Øvrigheta og bondpikene gikk i dvale i løpet av sommerferien en gang.

Det hender fortsatt at vi flørter med mrxx (han er jo bare helt fantastisk), men vi jager ikke bort andre lenger.

Det er ikke mange dolere jeg har møtt, bare tre, og så vidt hilst på en fjerde.

"Jo: Amber, MP og jeg ble enige om å dele på mrxx. Øvrigheta (Amber og jeg) satte opp lister, og så besøkte mrxx oss etter tur, hver sin natt. Meget demokratisk, og alle ble fornøyde."

Noe a la Playboy Mansion, atså?

Det er fint med alt som kan løses i minnelighet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173033790' post='3556323]

Tråkke skal jeg nok få til.

Nå er det så fristendes at jeg tror jeg må slå til.

Dere får hyle ut neste messe skal være.

Vi hyler ikke.

Jeg kaller inn med neverluren min - og du kan nok ikke unngå å høre det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Vi hyler ikke.

Jeg kaller inn med neverluren min - og du kan nok ikke unngå å høre det! :-)

Å, OK. Da skal jeg være beredt med en gang jeg hører den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg får vel holde meg til de med blått hår. De er ikke så nøye på det.

Jeg er veldig kresen, men tror du holder mål likevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...