Gå til innhold

hvilket yrke har dere?


Gjest mye å lure på

Anbefalte innlegg

Rart at det ikke finnes noen foreldelse på gamle nick, f eks at dersom de ikke har vært i bruk på x antall år, så firgjøres de.

Det var visst slik før, men nå har webmastrene så travle dager med Viktige Ting, så å prioritere ønsker fra brukerne av forumet blir visst ikke vørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    23

  • amber sun

    18

  • keinstein

    18

  • Angelica :o)

    12

Mest aktive i denne tråden

Reglene for antallet skrukker på sviskene er greie å forholde seg til. Det er bare å telle.

1% blir godkjent, resten kaster jeg.

Er det strenge EU-direktiv som gjør at 99 % av sviskene må kastes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173008370' post='3555829]

Jeg er veldig lett påvirkelig, så du bør nok ha laget ekstra mange liter.

Hehe. Lageret er stort - ingen fare. :-)

Hare (og flere) har tråkka druer til den store gullmedaljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig som har tilgang på deg i flere av klikkene mine :-)

Jepp. Jeg er jo både her og der.

*klikk, klikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Hehe. Lageret er stort - ingen fare. :-)

Hare (og flere) har tråkka druer til den store gullmedaljen

Så flinke da. Da må jeg jo nesten bli med da, siden det ligger så mye arbeid bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173031505' post='3556272]

Så flinke da. Da må jeg jo nesten bli med da, siden det ligger så mye arbeid bak.

Selvsagt.

Og til høsten er det ny runde, og da skal du få være med opp i stampen og tråkke.

Det er ikke bare sløving og kos der inne, vet du. Men det er i klar overvekt. Du kommer aldri til å angre en dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Selvsagt.

Og til høsten er det ny runde, og da skal du få være med opp i stampen og tråkke.

Det er ikke bare sløving og kos der inne, vet du. Men det er i klar overvekt. Du kommer aldri til å angre en dag. :-)

Tråkke skal jeg nok få til.

Nå er det så fristendes at jeg tror jeg må slå til.

Dere får hyle ut neste messe skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det er lov å uttale seg!

Vi har alle begynt som ukjente nick en gang.

Selv er jeg veldig takknemlig overfor Amber. Jeg ble "kjent" med henne fordi vi begynte som rivalinner om mrxx sin gunst.

Amber er veldig generøs, og villig til å dele sine venner med andre. Via henne ble jeg kjent med Gyda, Angelica og Hare.

Og nå er amber og jeg blitt veldig gode venner, til tross for at vi er ulike på noen punkt.

Jeg har også kontakt med andre dolere privat, og der har jeg ordnet kontakten selv. Men det er alltid godt med litt drahjelp.

Jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med deg, Ulvinnen. Du er en alle tiders venninne!

Og det var veldig koselig å lese det du skrev her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Kofferter?

Han skrev strandGIGGOLO ikke strandPIKKOLO. ;P

hehe

Keinstein vet nok ikke forskjellen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kofferter?

Han skrev strandGIGGOLO ikke strandPIKKOLO. ;P

hehe

Mannlig prostituert?

Gig betyr kosebamse, endetarm eller lettbåt, men gigolo (giggolo?)står ikke i mine bøker.

Poolboy på Jamaica betyr mannlig prostituert. Sorte unge bukker som eldre damer med blått hår leide seg for natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med deg, Ulvinnen. Du er en alle tiders venninne!

Og det var veldig koselig å lese det du skrev her. :-)

:-)

Rart med det, det er ofte lettere å skryte om personer, enn til dem direkte.

Så en av fordelene med dol er at alle kan lese innleggene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Mannlig prostituert?

Gig betyr kosebamse, endetarm eller lettbåt, men gigolo (giggolo?)står ikke i mine bøker.

Poolboy på Jamaica betyr mannlig prostituert. Sorte unge bukker som eldre damer med blått hår leide seg for natten.

Du leser feil bøker, keinstein!

Søker du på "gigolo" i den engelske wikipediaen, så blir du sendt over til "Male prostitution".

Jeg er ikke blåhåret (enda), men betaler gjerne for litt ekstraservice fra Heldiggrisen med Babes ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du leser feil bøker, keinstein!

Søker du på "gigolo" i den engelske wikipediaen, så blir du sendt over til "Male prostitution".

Jeg er ikke blåhåret (enda), men betaler gjerne for litt ekstraservice fra Heldiggrisen med Babes ;-)

Male prostitutes at the beach is mainly rented by fags.

Chippendale's er nesten samtlige homseprostituerte. Det er i hvert fall facts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Male prostitutes at the beach is mainly rented by fags.

Chippendale's er nesten samtlige homseprostituerte. Det er i hvert fall facts.

Det gjelder å ha rette sjarmen, så man tiltrekker seg det kjønnet man ønsker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder å ha rette sjarmen, så man tiltrekker seg det kjønnet man ønsker ;-)

Jasså.

Jeg lurer på hva ei venninne har, siden hun bare tiltrekker seg drittsekker, banditter, fyllefanter og psykopater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jasså.

Jeg lurer på hva ei venninne har, siden hun bare tiltrekker seg drittsekker, banditter, fyllefanter og psykopater?

Innmari uflaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmari uflaks?

Nei. Banna bein, de oppsøker henne. Snuser seg fram og dukker opp som sopp om høsten. Er det en idiot, kriminell eller mulititaper i området, så finner hu dem og/eller de henne, sikkert som lås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

He he, det er lov å uttale seg!

Vi har alle begynt som ukjente nick en gang.

Selv er jeg veldig takknemlig overfor Amber. Jeg ble "kjent" med henne fordi vi begynte som rivalinner om mrxx sin gunst.

Amber er veldig generøs, og villig til å dele sine venner med andre. Via henne ble jeg kjent med Gyda, Angelica og Hare.

Og nå er amber og jeg blitt veldig gode venner, til tross for at vi er ulike på noen punkt.

Jeg har også kontakt med andre dolere privat, og der har jeg ordnet kontakten selv. Men det er alltid godt med litt drahjelp.

Hvem vant, da? mrxx's gunst, altså? :)

Jeg har faktisk nettopp oppdaget mrxx, jeg - enda jeg har vært her til og fra siden 2003 (men under annet nick siden jeg presterte å oute meg selv i en følsom sak for et år siden, eller noe sånt).

Jeg tror ikke jeg har lyst til å bli kjent med folk herfra i RL, faktisk - synes det er deilig befriende at ingen kjenner meg, og tror/håper ikke jeg er blitt gjenkjent av noen "ute" ennå, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...