Gå til innhold

hvilket yrke har dere?


Gjest mye å lure på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    23

  • amber sun

    18

  • keinstein

    18

  • Angelica :o)

    12

Mest aktive i denne tråden

Aner ikke. han har ikke vært her på kjempelenge.

Rart når folk bare forsvinenr slik.

Ja ja, han dukker vel opp igjen med tid of stunder;-)

"You can check out any time you like, but you can never leave"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig pølsemann kan definitivt brukes mot deg! Hvem ønsker en dårlig pølsemann?

Nå falt du et par hakk, ja...

De som fikk gårsdagens potetmos i 1975-76 kan anlegge sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

De som fikk gårsdagens potetmos i 1975-76 kan anlegge sak.

Anlegger sak tvert jeg! Får være grenser til mishandling av kunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut -

stilig at du blir med i klosteret, keinstein. ;-)

Spankingkongen.

Nyhet: afganske spanskrør, pent brukte rett fra madrasene. Bare myka opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hvor ER Prozak, fresten?

Aner ikke. Jeg har ikke sett ham siden før jul.

Men har man først havnet i klosteret (evt. klisteret), så slipper man ikke ut igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er mulig noen kan bruke mot meg at jeg har vært pølsemann?

Jeg var i tillegg en ganske dårlig pølsemann.

Hehe, man kan aldri vite. Kanskje du får skylda for Gilde sin dårlige pølseproduksjon ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spankingkongen.

Nyhet: afganske spanskrør, pent brukte rett fra madrasene. Bare myka opp.

Spankingkongen...wow. Du får helt klart en bra plass i klosteret.

Og det blir nok besøk i det rommet, kanskje vi må lage lister der og, hvis det er bra, hehe.

Du får såklart også fri adgang i klosterets spa-avdeling, hvor det alltid vil være en eller flere nonner som tar seg av behandlingen du ønsker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spankingkongen...wow. Du får helt klart en bra plass i klosteret.

Og det blir nok besøk i det rommet, kanskje vi må lage lister der og, hvis det er bra, hehe.

Du får såklart også fri adgang i klosterets spa-avdeling, hvor det alltid vil være en eller flere nonner som tar seg av behandlingen du ønsker. :-)

Jeg begynner å svette litt her. Kanskje jeg har tatt meg vann over hodet?

Glemte jeg å si at madras metyr korankole og at spanskrørene er brukt til å hudflette småunger som ikke vil lære koranversene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å svette litt her. Kanskje jeg har tatt meg vann over hodet?

Glemte jeg å si at madras metyr korankole og at spanskrørene er brukt til å hudflette småunger som ikke vil lære koranversene sine?

Nei nå trekker jeg meg gitt.

Hørtes ikke så fristende ut nå nei.

Hm...trodde du hadde lyst til å være spankingkonge, jeg. Men nå har du ihvertfall skremt bort meg.

jaja. Vi har fortsatt prest og biskop. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tzatziki1365380058

Og der kom kompsipåstanden :-)

Det er også en gjenganger.

Men nå kan Shira og Angelica få fortalt at de "klikker" i en klubb, hehe

Den kompispåstanden er vel faktisk sann, er den ikke? Har jo til og med sett oppfordringer fra webmaster om akkurat det. Men han/hun som nevnte det her virket ikke helt troverdig eller hva det nå heter... Jeg er for trøtt.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikek går og legger meg....

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Den kompispåstanden er vel faktisk sann, er den ikke? Har jo til og med sett oppfordringer fra webmaster om akkurat det. Men han/hun som nevnte det her virket ikke helt troverdig eller hva det nå heter... Jeg er for trøtt.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikek går og legger meg....

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Nei, den er ikke sann.

Det er nettopp det som er så latterlig. Trådstarter får ikke svar, fordi h*n er et anonymt nick som bare er ute etter opplysninger uten å oppgi eget nick eller eget yrke.

Nye nick får svar. Men folk er forsiktige, siden kattepusen har herjet så mye.

Jeg syns folk her på dol er inkluderende. Om nye nick ønsker å kaste seg inn i tulletråder, så er de mer enn velkomne, det setter bare en ekstra spiss på det.

Men det er mye mindre tulletråder enn før. Mange kjente nick har enten sluttet på dol, eller skiftet nick. Det har ført til at dol er mindre personlig enn før, og mindre hyggelig.

Hva som får de kjente nickene til å trekke seg, har jeg mine teorier om, men de holder jeg for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er ikke sann.

Det er nettopp det som er så latterlig. Trådstarter får ikke svar, fordi h*n er et anonymt nick som bare er ute etter opplysninger uten å oppgi eget nick eller eget yrke.

Nye nick får svar. Men folk er forsiktige, siden kattepusen har herjet så mye.

Jeg syns folk her på dol er inkluderende. Om nye nick ønsker å kaste seg inn i tulletråder, så er de mer enn velkomne, det setter bare en ekstra spiss på det.

Men det er mye mindre tulletråder enn før. Mange kjente nick har enten sluttet på dol, eller skiftet nick. Det har ført til at dol er mindre personlig enn før, og mindre hyggelig.

Hva som får de kjente nickene til å trekke seg, har jeg mine teorier om, men de holder jeg for meg selv.

Jeg er helt enig her, Ulvinnen.

Og kan bare signere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med spaghetti i Italia. Akkurat nå er vi ferdig med pløyinga og har sådd frøene, snart er det tid for å så tagliatelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med spaghetti i Italia. Akkurat nå er vi ferdig med pløyinga og har sådd frøene, snart er det tid for å så tagliatelle.

åhh... er det du som tar det av spagettien..

Det er jeg som bøyer bananer for Dole, ikke alltid lett å få den rette svingen skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh... er det du som tar det av spagettien..

Det er jeg som bøyer bananer for Dole, ikke alltid lett å få den rette svingen skal jeg si deg!

Det kan jeg tenke meg. Er EU like strenge på bøyen på bananer som de er på agurker? Slitsomt med å ha yrker hvor det er så strenge krav til presisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172953334' post='3555161]

Verre... *skjelver*

Drakt, ånei.

Spa det vet jeg ikke om jeg tør.

Vinen kan også bli en tøff nøtt *gruble gruble*

Du har intet å frykte når det gjelder vinen. Den holder gode 17,5 % og er knallgod.

(Vi har Zyrtec også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...