Gå til innhold

hvilket yrke har dere?


Gjest mye å lure på

Anbefalte innlegg

Nonneklosteret er i ferd med å bli bebodd igjen :)

Hvem mangler vi her i tråden?

Hare, Gyda, Prozak, SDD og mrxx?

Vi får kanskje invitere inn noen flere også?

Jeg er her, jeg. Bare ikke i går da diskusjonen pågikk. Da var jeg litt opptatt.

Ellers har jeg det litt stille mellom messene våre for tida. Jeg venter på våren så jeg får stelle med druene og agurkene mine igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    23

  • amber sun

    18

  • keinstein

    18

  • Angelica :o)

    12

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg lest gjennom alle 161 svarene (og utledningene) under dette spørsmålet om hvilket yrke folk har - og det er ETT som virker oppriktig.

Fantastisk!

Jeg er for øvrig nonne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Du har intet å frykte når det gjelder vinen. Den holder gode 17,5 % og er knallgod.

(Vi har Zyrtec også.)

Og hvor mange liter er det påbudt og drikke?

*ikke fullt så skeptisk lengre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173005959' post='3555793]

Og hvor mange liter er det påbudt og drikke?

*ikke fullt så skeptisk lengre*

Ingen mengdepåbud. Valget er helt og holdendt ditt alene.

Vi utøver ikke drikkepress, men har våre metoder som gir drikkelyst. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ingen mengdepåbud. Valget er helt og holdendt ditt alene.

Vi utøver ikke drikkepress, men har våre metoder som gir drikkelyst. ;-)

Jeg er veldig lett påvirkelig, så du bør nok ha laget ekstra mange liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tzatziki1365380058

Nei, den er ikke sann.

Det er nettopp det som er så latterlig. Trådstarter får ikke svar, fordi h*n er et anonymt nick som bare er ute etter opplysninger uten å oppgi eget nick eller eget yrke.

Nye nick får svar. Men folk er forsiktige, siden kattepusen har herjet så mye.

Jeg syns folk her på dol er inkluderende. Om nye nick ønsker å kaste seg inn i tulletråder, så er de mer enn velkomne, det setter bare en ekstra spiss på det.

Men det er mye mindre tulletråder enn før. Mange kjente nick har enten sluttet på dol, eller skiftet nick. Det har ført til at dol er mindre personlig enn før, og mindre hyggelig.

Hva som får de kjente nickene til å trekke seg, har jeg mine teorier om, men de holder jeg for meg selv.

Enig akkurat når det gjelder denne trådstarter. Men jeg trodde jeg hadde sett en oppfordring fra web om å være inkluderende.

Det er jo ikke vanskelig å skjønne at noen her inne kjenner hverandre bedre enn andre, og er velidg "med" på hverandres tråder. Det er ikke til å unngå, når folk inviterer hverandre inn på msn, viser til treff i RL osv.

Men det er jo bare naturlig at det blir sånn, her som ellers. Noen finner hverandre, og har dessuten vært her lengre enn andre og sånn. Det er ikke akkurat noe å bli "støtt av".

Jeg er ikke her nok til å få oversikt over mer enn de absolutt mest faste nickene, har til og med gått glipp av det meste av kattepusens herjinger. Så jeg uttaler meg på veldig spinkelt grunnlag.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg uttaler meg i det hele tatt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg. Er EU like strenge på bøyen på bananer som de er på agurker? Slitsomt med å ha yrker hvor det er så strenge krav til presisjon.

Reglene for antallet skrukker på sviskene er greie å forholde seg til. Det er bare å telle.

1% blir godkjent, resten kaster jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172953334' post='3555161]

Verre... *skjelver*

Drakt, ånei.

Spa det vet jeg ikke om jeg tør.

Vinen kan også bli en tøff nøtt *gruble gruble*

De tomme vinflaskene:dra ned buksa, klem dem mellom rompeballene og bær dem slik ned i kjelleren. Husk å ta med en ny opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Enig akkurat når det gjelder denne trådstarter. Men jeg trodde jeg hadde sett en oppfordring fra web om å være inkluderende.

Det er jo ikke vanskelig å skjønne at noen her inne kjenner hverandre bedre enn andre, og er velidg "med" på hverandres tråder. Det er ikke til å unngå, når folk inviterer hverandre inn på msn, viser til treff i RL osv.

Men det er jo bare naturlig at det blir sånn, her som ellers. Noen finner hverandre, og har dessuten vært her lengre enn andre og sånn. Det er ikke akkurat noe å bli "støtt av".

Jeg er ikke her nok til å få oversikt over mer enn de absolutt mest faste nickene, har til og med gått glipp av det meste av kattepusens herjinger. Så jeg uttaler meg på veldig spinkelt grunnlag.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg uttaler meg i det hele tatt... :)

He he, det er lov å uttale seg!

Vi har alle begynt som ukjente nick en gang.

Selv er jeg veldig takknemlig overfor Amber. Jeg ble "kjent" med henne fordi vi begynte som rivalinner om mrxx sin gunst.

Amber er veldig generøs, og villig til å dele sine venner med andre. Via henne ble jeg kjent med Gyda, Angelica og Hare.

Og nå er amber og jeg blitt veldig gode venner, til tross for at vi er ulike på noen punkt.

Jeg har også kontakt med andre dolere privat, og der har jeg ordnet kontakten selv. Men det er alltid godt med litt drahjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nå har jeg lest gjennom alle 161 svarene (og utledningene) under dette spørsmålet om hvilket yrke folk har - og det er ETT som virker oppriktig.

Fantastisk!

Jeg er for øvrig nonne.

Jeg er imponert over deg som har orket å telle alle innleggene i denne tråden!

Og det har blitt en veldig underholdende tråd, med svært så kreative yrker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - har du skiftet nick? Du er den jeg tror du er, nicht wahr? :-)

Ja, hva troooor du, da? :)

Eventuelt kan du bare se tråden "Bli-ny-dagen" og bli vis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg er her, jeg. Bare ikke i går da diskusjonen pågikk. Da var jeg litt opptatt.

Ellers har jeg det litt stille mellom messene våre for tida. Jeg venter på våren så jeg får stelle med druene og agurkene mine igjen.

Det virker nesten som om klosterbeboerne har ligget i dvale i vinter. Men nå når vårsola titter frem, så blir det fart i oss igjen.

Det er godt at du tar ansvar for agurkåkeren i år også, den kan vi ikke være foruten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Fremdeles seriøst nick (Shira :o))' timestamp='1172952242' post='3555122]

Jeg vil være anonym. Jeg er redd for at du plutselig står på døra hos meg. Og for alt jeg vet, kan du ha så lite sosiale antenner at du ikke har med vertinnegave til meg. Og slike folk vil ikke jeg ha kontakt med.

Så det så! Ingen vits i og diskutere med meg, for jeg har allerede bestemt meg.

Så, så, jeg har alltid med meg en halv gris og 20 kg bananer som vertinnegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

*High five*

Siden du er så snill, så skal jeg stille opp som vaktulvinne igjen, siden du nå er nygift.

*Knurrer til paparazziene*

Det er bra, flink Ulvinne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva troooor du, da? :)

Eventuelt kan du bare se tråden "Bli-ny-dagen" og bli vis. :)

Har ikke sett den tråden, men du må jo bare være prinsessa! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den tråden, men du må jo bare være prinsessa! :-)

Ja, det er jeg jo selvsagt. :)

Ville bytte til Peach, men webmaster hadde visst bedre ting å gjøre enn å frigjøre gamle nick, så da ble det Peachy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg jo selvsagt. :)

Ville bytte til Peach, men webmaster hadde visst bedre ting å gjøre enn å frigjøre gamle nick, så da ble det Peachy. :)

Rart at det ikke finnes noen foreldelse på gamle nick, f eks at dersom de ikke har vært i bruk på x antall år, så firgjøres de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...