Gå til innhold

hvilket yrke har dere?


Gjest mye å lure på

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina

Skjønte du ikke at vi spøkte?

Jo, jeg skjønte jo såpass, at hvis en ikke er i kompisgjengen, får en ikke lov til å svare.

Men det vil være fint å få en liste over hvem som er med i kompisgjengen, slik at jeg unngår å skrive svar til dere.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    23

  • amber sun

    18

  • keinstein

    18

  • Angelica :o)

    12

Mest aktive i denne tråden

Jo, jeg skjønte jo såpass, at hvis en ikke er i kompisgjengen, får en ikke lov til å svare.

Men det vil være fint å få en liste over hvem som er med i kompisgjengen, slik at jeg unngår å skrive svar til dere.

Hilsen

Døh...det er jo ingen kompisgjeng! Det var jo hele greia, at noen alltid _tror_ det når en ikke svarer på ting fra et eller annet intetsigende nick som vil vite hva vi jobber med, hva vi spiser og når vi har sex.

Jeg tror fortsatt ikke at du skjønte spøken jeg.

Vi spøkte med klikker fordi det _ikke_ er noen klikker her. Alle kan svare hvem de vil, og det er ikke sånn at vi bare svarer noen såkalte "kompiser."

*oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Døh...det er jo ingen kompisgjeng! Det var jo hele greia, at noen alltid _tror_ det når en ikke svarer på ting fra et eller annet intetsigende nick som vil vite hva vi jobber med, hva vi spiser og når vi har sex.

Jeg tror fortsatt ikke at du skjønte spøken jeg.

Vi spøkte med klikker fordi det _ikke_ er noen klikker her. Alle kan svare hvem de vil, og det er ikke sånn at vi bare svarer noen såkalte "kompiser."

*oppgitt*

Jeg fikk jo vite at jeg ikke er en av kompisene deres, jo.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 av 10 muslimer liker kvinner.

Men bare 7 av 11 liker menn.

De andre tre liker barn.

Krokodiller liker barn. Men de er ikke nødvendigvis barnevennlige rent helsemessig.

men altså skal disse holdningene prege rettsystemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Og der kom kompsipåstanden :-)

Det er også en gjenganger.

Men nå kan Shira og Angelica få fortalt at de "klikker" i en klubb, hehe

Når jeg endelig kan komme og skryte at jeg klikker, så er jeg alt for sen og dere klikker i vei.

Nei og nei, det går bare en vei med Dol nå, bare useriøst babbel *prøver og holde en alvorlig maske* ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan jo bare prøve deg på å svare meg. Gidder ikke prate med sånne overlegne folk, ass. :P

Det er egentlig veldig mistenkelig at du og Alexandra heiv prinsessetittelen nesten samtidig. Hallo, fru Jørgensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døh...det er jo ingen kompisgjeng! Det var jo hele greia, at noen alltid _tror_ det når en ikke svarer på ting fra et eller annet intetsigende nick som vil vite hva vi jobber med, hva vi spiser og når vi har sex.

Jeg tror fortsatt ikke at du skjønte spøken jeg.

Vi spøkte med klikker fordi det _ikke_ er noen klikker her. Alle kan svare hvem de vil, og det er ikke sånn at vi bare svarer noen såkalte "kompiser."

*oppgitt*

Hun sitter sikkert på ledningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172948292' post='3555020]

Når jeg endelig kan komme og skryte at jeg klikker, så er jeg alt for sen og dere klikker i vei.

Nei og nei, det går bare en vei med Dol nå, bare useriøst babbel *prøver og holde en alvorlig maske* ;P

Ja, fyameg. At det går an, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig veldig mistenkelig at du og Alexandra heiv prinsessetittelen nesten samtidig. Hallo, fru Jørgensen!

Davs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende. En lang rekke med svar, men bare tull alt sammen! Hvorfor er det så forferdelig vanskelig å svare noen ordentlig selv om de ikke har et fast nick som du er "kompis" med?

Jeg er IT-konsulent.

Fordi det er noen gærninger her som samler opplysninger og bruker det for det det er verdt i seinere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja, fyameg. At det går an, sier nå jeg.

Jeg er ganske så rystet her jeg sitter.

Vurdere sterkt om jeg har vokst fra Dol, er blitt eldre og seriøs nå.

Nå forlater jeg Dol altså!.........(Men er tilbake etter farmen, kanskje med ett ett nytt nick)

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davs!

Det var veldig til nussing på dere i dag, synes jeg! Men du var som vanlig nydelig. Og jeg håper du får være litt mere i fred for paparazziene som fru Jørgensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172948700' post='3555034]

Jeg er ganske så rystet her jeg sitter.

Vurdere sterkt om jeg har vokst fra Dol, er blitt eldre og seriøs nå.

Nå forlater jeg Dol altså!.........(Men er tilbake etter farmen, kanskje med ett ett nytt nick)

*flirer*

Da blir det vel "Shira >:(", tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig til nussing på dere i dag, synes jeg! Men du var som vanlig nydelig. Og jeg håper du får være litt mere i fred for paparazziene som fru Jørgensen.

Kan jo ikke vente til vi kommer på brudesuiten, vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen :o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172948292' post='3555020]

Når jeg endelig kan komme og skryte at jeg klikker, så er jeg alt for sen og dere klikker i vei.

Nei og nei, det går bare en vei med Dol nå, bare useriøst babbel *prøver og holde en alvorlig maske* ;P

For anledningen så tar jeg på en smiley, og klikker med deg og Angelica:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja!

Nonneklosteret er det på tide å gjenopprette.

Jo flere jo bedre! :-D

Nonneklosteret er i ferd med å bli bebodd igjen :)

Hvem mangler vi her i tråden?

Hare, Gyda, Prozak, SDD og mrxx?

Vi får kanskje invitere inn noen flere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

[quote name=Ulvinnen :o)' timestamp='1172951333' post='3555083]

For anledningen så tar jeg på en smiley, og klikker med deg og Angelica:o)

Velkommen i klubben. *klikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ett seriøst nick  (Shira :o))

Da blir det vel "Shira >:(", tenker jeg. :)

Nå skal jeg ikke innrømme hvem jeg er, men bare si at jeg er en fast doler.

Nei nå må jeg slutte her, får meg sikkert snart fiender ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Ett seriøst nick (Shira :o))' timestamp='1172951718' post='3555096]

Nå skal jeg ikke innrømme hvem jeg er, men bare si at jeg er en fast doler.

Nei nå må jeg slutte her, får meg sikkert snart fiender ;o)

Hæ, hvem er du? Synes det er skikkelig teit å ikke bruke sitt eget nick i slike tråder, ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke vente til vi kommer på brudesuiten, vettu!

Da skal du vel kneppe lammekjøtt til du dåner, kan jeg tenke meg. Naughty naughty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...