Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg stod opp som vanlig ca klokken 09.00. Så litt på tv før jeg dolet litt. Etter å ha tenkt litt så gikk jeg hvertfall til apoteket og hørte hva jeg burde gjøre etter hvordan jeg følte meg. Hun sa at jeg måtte ringe legevakten. Jeg gikk da til legevakten, kom dit ca halv ett. Jeg måtte både vente til registrering og inn til legen. Var først inne hos legen før jeg måtte ta en CRP test (tror det heter det, et stikk i fingeren). Var igjen inne til legen. Han mente at det er lungebetennelse jeg har. Så da var det å gå innom apoteket og hente antibiotika tabletter. Skal gå på det nå i 10 dager. Fikk også kjøpt meg litt mat og en stor pose med godteri. Resten av lørdagen skal jeg slappe av, se film, dole litt og spise mat og godteri. Ville bare fortelle om min dag. Ønsker dere alle dolere en riktig fin lørdag! 0 Siter
Peachy Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 God bedring! Husk å ta det med ro nå da (men det høres det ut som du skal). Kos deg! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 jeg våknet til full forvirring! var sikker på det var søndag, men da hadde jo helgen gått rimelig fort... Sjekket datoen, men det sa meg ikke mye. Ikke hadde jeg drukket kvelden i forveien heller... Skal til oslo på mandag, så det hadde jo en viss betydning... Etter mye om og men fant jeg til min lettelse ut at det bare var lørdag. Sitter og doler, og ser på sport. Har også fått ved må vite, så her er godt og varmt! Ungene er på farta, så jeg bruker kvelden på litt rydding og forberedelser til mandag. Du må ha god bedring! Husk å ta alle tablettene.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 God bedring. Håper antibiotikaen virker kjapt. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 God bedring! Husk å ta det med ro nå da (men det høres det ut som du skal). Kos deg! Tusen takk for det. Ja, jeg skal slappe av selv om jeg ikke har tid til det! Stikker innom dol sånn innimellom! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 God bedring. Håper antibiotikaen virker kjapt. Tusen takk for det! Kommer nok til å skrive inn hvordan det går, liker å holde dolere oppdaterte:) Ha en fin lørdags kveld:) 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du får ha god bedring da. Slappe av og kose deg med film og godterier. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Fint at du har fått medisin nå for da går det raskere å bli frisk. Kos deg med alt du klarer å spise nå for det fortjener man når man er syk 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 jeg våknet til full forvirring! var sikker på det var søndag, men da hadde jo helgen gått rimelig fort... Sjekket datoen, men det sa meg ikke mye. Ikke hadde jeg drukket kvelden i forveien heller... Skal til oslo på mandag, så det hadde jo en viss betydning... Etter mye om og men fant jeg til min lettelse ut at det bare var lørdag. Sitter og doler, og ser på sport. Har også fått ved må vite, så her er godt og varmt! Ungene er på farta, så jeg bruker kvelden på litt rydding og forberedelser til mandag. Du må ha god bedring! Husk å ta alle tablettene.... Hehe, ikke bra å være forvirret slik! Koslig at du delte din forvirring med meg! Det er bra det bare er lørdag ja, da er det enda en dag å slappe av på! Det er bra du endelig har fått ved og at det er godt å varmt, blir litt bekymret for at du nesten alltid har det kaldt. Husk å ha ved hele tiden! Også koslig å høre om hva du gjør og skal gjøre! Takk for god bedringen. Skal prøve å ta alle tablettene. Må ta første i kveld! Blir å være på dol innimellom, kan ikke forsvinne helt i de 10 dagene. Men nå må jeg legge meg litt, er så sliten. Ha en riktig fin lørdagskveld:) 0 Siter
Gjest Kristofffer Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Lurer på hvor mange innlegg du har skrevet om influensaen / forkjølelsen her inne nå! Jamen godt du ikke er nevrotisk God bedring da! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Godt du fikk sjekket om det var noe. Riktig god bedring til deg! Kos deg så godt du kan med mat og godt ikveld. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Lurer på hvor mange innlegg du har skrevet om influensaen / forkjølelsen her inne nå! Jamen godt du ikke er nevrotisk God bedring da! Hehe, har skrevet noen innlegg, ja. Men er ei som ikke vet så mye om sykdommer enda, men begynner å kunne det snart! Ha en fin lørdag! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hehe, ikke bra å være forvirret slik! Koslig at du delte din forvirring med meg! Det er bra det bare er lørdag ja, da er det enda en dag å slappe av på! Det er bra du endelig har fått ved og at det er godt å varmt, blir litt bekymret for at du nesten alltid har det kaldt. Husk å ha ved hele tiden! Også koslig å høre om hva du gjør og skal gjøre! Takk for god bedringen. Skal prøve å ta alle tablettene. Må ta første i kveld! Blir å være på dol innimellom, kan ikke forsvinne helt i de 10 dagene. Men nå må jeg legge meg litt, er så sliten. Ha en riktig fin lørdagskveld:) Ja, du har vel ikke fått DOL-forbud? Grøss... Ha en så god kveld du bare kan... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du får ha god bedring da. Slappe av og kose deg med film og godterier. Takk for det! Ha en riktig fin lørdagskveld! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Godt du fikk sjekket om det var noe. Riktig god bedring til deg! Kos deg så godt du kan med mat og godt ikveld. Takk for det! Etter jeg har lurt fælt på hva dette var for noe så måtte jeg nesten si ifra hva legen sa. Jeg blir også nå litt mer klok på hva ting er for noe. Ha en riktig fin kveld! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Fint at du har fått medisin nå for da går det raskere å bli frisk. Kos deg med alt du klarer å spise nå for det fortjener man når man er syk Takk for det du skrev! Håper at medisinen hjelper fort. Ville gi en lyd til dere hva det egentlig var, for jeg har skrevet noen innlegg og har vært litt forvirret. Men nå vet jeg heldigvis hva det er for noe! Ha en riktig fin kveld! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Ja, du har vel ikke fått DOL-forbud? Grøss... Ha en så god kveld du bare kan... Hehe. Kunne ikke nevne det til legen at jeg sitter mye på dol;), da hadde jeg nok få sykemelding hit også! Jeg fikk bare beskjed om å hvile, så det skal jeg de neste 10 dagene! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Takk for det du skrev! Håper at medisinen hjelper fort. Ville gi en lyd til dere hva det egentlig var, for jeg har skrevet noen innlegg og har vært litt forvirret. Men nå vet jeg heldigvis hva det er for noe! Ha en riktig fin kveld! Takker for opplysningen jeg, rart med det, men vi dolere er nysgjerrig på hvordan det går med hverandre Ha en fin dolekveld du å 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det var enda godt du tok turen til legen! Jeg følte jeg måtte det etter hvordan puste problemer jeg har. Orket liksom ikke ligge lenger, mer en dette døgnet uten å vite hva det var for noe! Ville også informere dere på dol, rart med det at en føler seg tvinget til det på en måte når en har lurt på så mye. Så i kveld begynner jeg på medisin! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.