Gå til innhold

Hvis jeg skulle bli overfalt i kveld, ville jeg klart å skrike eller klore?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Leser om overfallene som har herjet i Oslo den siste tiden. skremmende! Så leser jeg om alle knep man kan bruke for å komme seg unna kjapt.

Men ville jeg klart å bruke knepene hvis det først skjedde? ville jeg klart å skrike eller klore eller ville jeg blitt paralysert av skrekk?

Jeg har skritteller med overfallsalarm og håper det er nok hvis det skulle skje meg.

Skrevet

Det var vel Nils Håvard Dahl som sa at man bør prøve å tisse på seg, tror jeg.

Usikkert om jeg ville klart det, men rådet var jo godt.

Skrevet

altså jeg har mye skamfølelse fordi jeg ga etter for frykten.

Men min advokat sa at ofte .Altså en person som begår en overfallsvoldtekt er ustabil.og det kan resultere i alvorlige fysiske skader eller drap om man sloss og ikke godtar få sin personlige integritet krenket.

Jeg er glad jeg er i livet i dag.

vet ikke. Politiet sier det hjelper å skrike og sånt da så man må vel tro at de vet hva de sier og det er riktig

Gjest Aviaana
Skrevet

husker det rådet. Jeg har hyperaktiv blære så det tror jeg nok at jeg ville klart.

Men hvordan klarer man å tisse samtidig som man skal slåss mot overgriperen? Skal jeg tisse så må jeg sette meg ned.

Skrevet

husker det rådet. Jeg har hyperaktiv blære så det tror jeg nok at jeg ville klart.

Men hvordan klarer man å tisse samtidig som man skal slåss mot overgriperen? Skal jeg tisse så må jeg sette meg ned.

Uff ja. Ikke enkelt det der. Og ikke vet jeg om jeg hadde kommet på NHDs råd heller hvis det virkelig gjaldt.

Gjest livutensigaretter
Skrevet

Hvorfor? Skal det virke avtennende på en gal, ustabil overfallsmann?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke fatte og begripe at det skal hjelpe. Vi snakker vel ikke om folk som drives av en søken mot fabelaktig sex, og hvorfor skulle litt våt smøring funke?

Dessuten har man vel gjerne etter en kveld på byen drukket så mye væske at urinen er blank og så godt som luktfri.

hidi, the scorpion
Skrevet

Uff ja. Ikke enkelt det der. Og ikke vet jeg om jeg hadde kommet på NHDs råd heller hvis det virkelig gjaldt.

Tror aldri jeg har vært skikkelig vettskremt, så jeg vil jo ikke ane hvordan jeg ville oppføre meg...

Men bare tanken gjør meg helt kvalm. Tror ikke jeg hadde klart å tisse på meg, men man vet jo aldri...

I tillegg er en jo redd for å bli drept. Tror voldtekt og tortur er det ultimate ydmydelse....

Skrevet

Hvorfor? Skal det virke avtennende på en gal, ustabil overfallsmann?

Ja, tror det var det NHD mente iallefall.

Håper vi aldri må prøve det ut i praksis...

Skrevet

Kan ikke fatte og begripe at det skal hjelpe. Vi snakker vel ikke om folk som drives av en søken mot fabelaktig sex, og hvorfor skulle litt våt smøring funke?

Dessuten har man vel gjerne etter en kveld på byen drukket så mye væske at urinen er blank og så godt som luktfri.

Kanskje voldtektsforbryteren finner det heslig? Ikke vet jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje voldtektsforbryteren finner det heslig? Ikke vet jeg.

Kan ikke helt forstå at en voldtektsforbryter, altså noe av det laveste som finnes av mennesker, skal finne noe heslig.

Hadde det vært sexen som driver disse menneskene, så kanskje, men det er vel makt og nedverdigelse, og i så fall er det vel ikke utenkelig at litt urin gjør det hele enda mer staslig for faenskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...