Gjest Aviaana Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Leser om overfallene som har herjet i Oslo den siste tiden. skremmende! Så leser jeg om alle knep man kan bruke for å komme seg unna kjapt. Men ville jeg klart å bruke knepene hvis det først skjedde? ville jeg klart å skrike eller klore eller ville jeg blitt paralysert av skrekk? Jeg har skritteller med overfallsalarm og håper det er nok hvis det skulle skje meg. 0 Siter
org Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det var vel Nils Håvard Dahl som sa at man bør prøve å tisse på seg, tror jeg. Usikkert om jeg ville klart det, men rådet var jo godt. 0 Siter
Deanna Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 altså jeg har mye skamfølelse fordi jeg ga etter for frykten. Men min advokat sa at ofte .Altså en person som begår en overfallsvoldtekt er ustabil.og det kan resultere i alvorlige fysiske skader eller drap om man sloss og ikke godtar få sin personlige integritet krenket. Jeg er glad jeg er i livet i dag. vet ikke. Politiet sier det hjelper å skrike og sånt da så man må vel tro at de vet hva de sier og det er riktig 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det var vel Nils Håvard Dahl som sa at man bør prøve å tisse på seg, tror jeg. Usikkert om jeg ville klart det, men rådet var jo godt. husker det rådet. Jeg har hyperaktiv blære så det tror jeg nok at jeg ville klart. Men hvordan klarer man å tisse samtidig som man skal slåss mot overgriperen? Skal jeg tisse så må jeg sette meg ned. 0 Siter
org Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 husker det rådet. Jeg har hyperaktiv blære så det tror jeg nok at jeg ville klart. Men hvordan klarer man å tisse samtidig som man skal slåss mot overgriperen? Skal jeg tisse så må jeg sette meg ned. Uff ja. Ikke enkelt det der. Og ikke vet jeg om jeg hadde kommet på NHDs råd heller hvis det virkelig gjaldt. 0 Siter
Gjest livutensigaretter Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det var vel Nils Håvard Dahl som sa at man bør prøve å tisse på seg, tror jeg. Usikkert om jeg ville klart det, men rådet var jo godt. Hvorfor? Skal det virke avtennende på en gal, ustabil overfallsmann? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det var vel Nils Håvard Dahl som sa at man bør prøve å tisse på seg, tror jeg. Usikkert om jeg ville klart det, men rådet var jo godt. Kan ikke fatte og begripe at det skal hjelpe. Vi snakker vel ikke om folk som drives av en søken mot fabelaktig sex, og hvorfor skulle litt våt smøring funke? Dessuten har man vel gjerne etter en kveld på byen drukket så mye væske at urinen er blank og så godt som luktfri. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Uff ja. Ikke enkelt det der. Og ikke vet jeg om jeg hadde kommet på NHDs råd heller hvis det virkelig gjaldt. Tror aldri jeg har vært skikkelig vettskremt, så jeg vil jo ikke ane hvordan jeg ville oppføre meg... Men bare tanken gjør meg helt kvalm. Tror ikke jeg hadde klart å tisse på meg, men man vet jo aldri... I tillegg er en jo redd for å bli drept. Tror voldtekt og tortur er det ultimate ydmydelse.... 0 Siter
org Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor? Skal det virke avtennende på en gal, ustabil overfallsmann? Ja, tror det var det NHD mente iallefall. Håper vi aldri må prøve det ut i praksis... 0 Siter
org Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kan ikke fatte og begripe at det skal hjelpe. Vi snakker vel ikke om folk som drives av en søken mot fabelaktig sex, og hvorfor skulle litt våt smøring funke? Dessuten har man vel gjerne etter en kveld på byen drukket så mye væske at urinen er blank og så godt som luktfri. Kanskje voldtektsforbryteren finner det heslig? Ikke vet jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kanskje voldtektsforbryteren finner det heslig? Ikke vet jeg. Kan ikke helt forstå at en voldtektsforbryter, altså noe av det laveste som finnes av mennesker, skal finne noe heslig. Hadde det vært sexen som driver disse menneskene, så kanskje, men det er vel makt og nedverdigelse, og i så fall er det vel ikke utenkelig at litt urin gjør det hele enda mer staslig for faenskapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.