Gå til innhold

Black-out

Anbefalte innlegg

Gjest gydina
Skrevet

Andre som opplever black-out nesten hver gang de drikker?

Fra jeg var 16 til 24 skjedde det kanskje tre ganger, når jeg hadde drukket veldig mye.

Men det siste året har det vært nesten hver gang jeg har vært ute. Det er mindre og mindre alkohol som skal til, og blacker out tidligere og lenger for hver gang. Dette er et stort problem som fører til at jeg roter meg borti masse rart, vennene mine blir redde for meg, jeg blir redd selv, når kanskje opptil 15 timer er borte fra hukommelsen.

Det er utrolig ekkelt, jeg bruker ikke å gjøre noe galt, men sist gang gjorde jeg noe veldig dumt. Og jeg får helt angst av det. Jeg drakk kun tre drinker, og litt baileys. Jeg merker ikke at jeg blir brisen eller full, hopper bare rett over det, og blir dritings.Våkner opp, neste dag og da er alt borte, husker ikke bruddstykker en gang.

Nå sier vennene mine at jrg burde gå til en lege for å sjekke om noe er galt, for dette er ikke normalt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres ikke ut som om du tåler alkohol, og at du bør slutte å drikke.

Hvis du blacker ut i 15 timer etter 3-4 drinker, bør du holde deg unna alkohol framover.

Skrevet

Det der høres ikke særlig normalt ut!

Selv har jeg opplevd black-out bare et par ganger. Men da drakk jeg _mye_!

Tror jeg ville holdt meg unna alt med sprit i for å se om det kunne hjelpe. Og hjelper ikke det, ville jeg sluttet å drikke tvert!

hidi, the scorpion
Skrevet

Overhodet ikke normalt! Ville forsøke tula sitt råd først, drikk bare øl eller cider. Blir det like ille så kutt ut alkohol og kontakt gjerne lege....

Skrevet

Det høres ut som om du ikke tåler alkoholen, for blackout er ikke noe som kommer etter bare noen drinker, og ihvertfall ikke så mye som mange timer.

Jeg ville tatt en tur til legen og hørt.

Har selv hatt svarte hull et par ganger, men da hadde jeg drukket _fort_ og ganske mye. Da var det en halvtime til to-tre timer som jeg ikke husker noe av, altså blackout.

Men som sagt hadde jeg tømt nedpå en god del, og det over temmelig kort tid.

Skrevet

Jeg har aldri noensinne fått black-out, og hadde jeg opplevd det som du forteller om, hadde jeg sluttet å drikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...