Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - vi har aldri solgt hus før, og det er GRUSOMT! På badet skal det til enhver tid være strøkent, likeså på barnerommene, ikke noe overflødig noe sted - friske blosmter og rene gulv. _ ja, så sitter man der da - ungene plassert hos familie og venner og - glor. Kommer ikke en kjeft, koker kaffe - bruker vasken og må tørke den med papir etter seg, Gubben syns jeg er hysterisk.

Så ringer det på døra og en skvetter himmelhøyt....joda - folk syns det er OVERVELDENDE - og VELDIG fint,,,

og så ringer man dem tilbake - da har de ikke fått lån.

Og så er det til å klistre på seg smilet igjen, kjefte opp unga og kjøpe seg blakk på blomster.

VIL SELGE NÅ!!!!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• org

3

• Dorthe

2

• Mrs. Wallace

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå ja, dere får solgt uansett. Bare ha is i magen, så går det gulle godt, skal du se!

hidi, the scorpion
Skrevet

Husker det samme kaoset da jeg solgte hus. Alene med to barn på 2 og 8 år, måtte de nesten fotfølges rundt i huset, i tilfelle rot eller skitt...

Det skal ikke være lett.

Håper du får solgt rimelig fort. Lykke til!

Gjest mandolina
Skrevet

Ofte må det være visning en tre fire ganger, før en får solgt.

Hilsen

Skrevet

Ofte må det være visning en tre fire ganger, før en får solgt.

Hilsen

Det var bare 4. gang i dag da:)

Skrevet

Nå ja, dere får solgt uansett. Bare ha is i magen, så går det gulle godt, skal du se!

Alle sier det! - tror jeg må lage flere isterninger :)

Skrevet

Oi, skal dere flytte? Langt?

631 meter i luftlinje :)

hare1365380455
Skrevet

Lykke til!

Skal si denne flyttingen har gått fort... :)

Gjest mandolina
Skrevet

Det var bare 4. gang i dag da:)

Ja, da har det jo toppet statistikken, da.

Lykke til med salget.

Hilsen

Mrs. Wallace
Skrevet

631 meter i luftlinje :)

Hehe, ikke lenger, nei.

Har forresten kikket på huset ditt nå. Fint! ;o)

Skrevet

Å huff, vi setter i gang nå marsj vi også. Gleder meg ikke til den prosessen nei.

Vi hadde ei dame her som mente vi skulle ut med ditt og ut med datt.

Jeg vet ikke om jeg orker å føle rådene hennes, for det er jo litt av en jobb å skulle bære ut møbler, for så å bære dem inn igjen om vi ikke skulle få solgt.

Ikke vet jeg hvor vi skal sette dem heller.

Nei, jeg tror vi heller får vise frem huset som det er.

Skrevet

Det er virkelig et helvete å selge. Det er da man bestemmer seg til å aldri mer flytte.

Og man rydder og rydder og så kommer folk og liker ikke badet, sier kjøkkenet er stygt og kritiserer verre. Mens andre igjen liker det de ser.

Og deretter er det å vente på bud. Som regel har man en minstesum man må ha. Det er nervepirrende å selge :o)

Skrevet

Misunner deg ikke nei...

Vi fikk heldigvis solgt leiligheta vår i februar etter bare ei visning.

Skrevet

Å huff, vi setter i gang nå marsj vi også. Gleder meg ikke til den prosessen nei.

Vi hadde ei dame her som mente vi skulle ut med ditt og ut med datt.

Jeg vet ikke om jeg orker å føle rådene hennes, for det er jo litt av en jobb å skulle bære ut møbler, for så å bære dem inn igjen om vi ikke skulle få solgt.

Ikke vet jeg hvor vi skal sette dem heller.

Nei, jeg tror vi heller får vise frem huset som det er.

Folk er ganske lettlurte - så jo bedre det ser ut der dere skal selge jo større sjans for salg og god pris. Dvs. lytt på de erfarne! Er jo uansett er kort periode det står på.

Gjest Rusle
Skrevet

Merkelig det der, folk som drar på visning og så får de ikke lån?? Skjønner ikke vitsen. Men du har jo dem som elsker å se hvordan andre har det.

Skrevet

Folk er ganske lettlurte - så jo bedre det ser ut der dere skal selge jo større sjans for salg og god pris. Dvs. lytt på de erfarne! Er jo uansett er kort periode det står på.

Men jeg innbiller meg at folk som kjøper dette huset, vil se potensialet i det og skjønne at det trengs oppussing uansett.

Damen mente at vi skulle bære ut den ene sofaen, den ene bokhylla og tømme kontoret for at folk skulle se hvor fint det rommet-egentlig- var.

Det blir jo litt av et styr da.

Skrevet

Misunner deg ikke nei...

Vi fikk heldigvis solgt leiligheta vår i februar etter bare ei visning.

Å! heldige dere! ;)

Skrevet

Det er virkelig et helvete å selge. Det er da man bestemmer seg til å aldri mer flytte.

Og man rydder og rydder og så kommer folk og liker ikke badet, sier kjøkkenet er stygt og kritiserer verre. Mens andre igjen liker det de ser.

Og deretter er det å vente på bud. Som regel har man en minstesum man må ha. Det er nervepirrende å selge :o)

Ja - har så smått begynt å bite negler igjen...

Skrevet

Vi har fått 3 forskjellige takster. Det skiller 2.mill. mellom minste og høyeste takst.

Utrolig stor forskjell. Blir vanskelig å si hva vi kan få da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...