Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det omtrent ikke vært folk på noen av visningene? Det er i så fall veldig sjeldent å høre om.

Er prisantydningen høy i forhold til andre hus i samme område?

Folk som kommer på visning uten å ha sjekket om lån med banken, har fritidsproblemer, tror jeg. De er dødsnysgjerrige på hvordan folk har det hjemme. *snålinger*

Håper det kommer en kjøper med et anstendig bud snart. Kanskje tidspunktet for annonsering ikke var optimalt, mhht vinterferie etc?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• org

3

• Dorthe

2

• Mrs. Wallace

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172949704' post='3555056]

Har det omtrent ikke vært folk på noen av visningene? Det er i så fall veldig sjeldent å høre om.

Er prisantydningen høy i forhold til andre hus i samme område?

Folk som kommer på visning uten å ha sjekket om lån med banken, har fritidsproblemer, tror jeg. De er dødsnysgjerrige på hvordan folk har det hjemme. *snålinger*

Håper det kommer en kjøper med et anstendig bud snart. Kanskje tidspunktet for annonsering ikke var optimalt, mhht vinterferie etc?

Ja - vi trøster oss med at vi hadde første visning på søndagen alle kom hjem fra fjellet etc. - så hadde vi tirsdag og torsdag kveld - heller ingen success - i dag kom det et par da . . og vi tror det kommer noen i morgen også.

Vi har hatt bare en annonse i avisen - og på internett - det er nok derfor :I)

Skrevet

Pusset opp før jul - og nå skal dere flytte. Det må da vel være litt ille å tenke på? (Ikke det kostnadsmessige, lønte seg nok, tenker jeg).

Har dere kjøpt nytt, eller skal dere bygge?

Oppussinga kosta nok under 500 kr. :) - maling bare. Vi fant plutselig "drømmehuset" til salgs 631 meter unna det vi har nå -hehe. Ellers hadde vi nok blitt boende :)

Skrevet

Oppussinga kosta nok under 500 kr. :) - maling bare. Vi fant plutselig "drømmehuset" til salgs 631 meter unna det vi har nå -hehe. Ellers hadde vi nok blitt boende :)

Hm. Det var billig! Jeg så bilde av kjøkkenet ditt engang, og tenkte at _det_ måtte kostet flesk!

Herlig med drømmehus, da!

Is i magen, nå, så går det!

Skrevet

Jeg var ikke hjemme på visningen jeg, det tok mekler seg av. Og det kom inn to bud i løpet av visningen og dagen etter var leiligheten solgt for 65.000,- over prisantydning.

ringerikskringla
Skrevet

min mor og far hadde første visning på huset søndag for 1 uke siden.. dagen etter var huset solgt for 500 tusen over takst..

helt utrolig

Skrevet

min mor og far hadde første visning på huset søndag for 1 uke siden.. dagen etter var huset solgt for 500 tusen over takst..

helt utrolig

Å jeg misunner litt - - men det var vel ikke på landet i Østfold.

Skrevet

Jeg var ikke hjemme på visningen jeg, det tok mekler seg av. Og det kom inn to bud i løpet av visningen og dagen etter var leiligheten solgt for 65.000,- over prisantydning.

Ja, sånn er det i byene....

Skrevet

Uff, det der hørtes fryktelig slitsomt ut, ja.

Jeg håpere dere får solgt snart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...