Lotte :o) Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Har det omtrent ikke vært folk på noen av visningene? Det er i så fall veldig sjeldent å høre om. Er prisantydningen høy i forhold til andre hus i samme område? Folk som kommer på visning uten å ha sjekket om lån med banken, har fritidsproblemer, tror jeg. De er dødsnysgjerrige på hvordan folk har det hjemme. *snålinger* Håper det kommer en kjøper med et anstendig bud snart. Kanskje tidspunktet for annonsering ikke var optimalt, mhht vinterferie etc? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172949704' post='3555056] Har det omtrent ikke vært folk på noen av visningene? Det er i så fall veldig sjeldent å høre om. Er prisantydningen høy i forhold til andre hus i samme område? Folk som kommer på visning uten å ha sjekket om lån med banken, har fritidsproblemer, tror jeg. De er dødsnysgjerrige på hvordan folk har det hjemme. *snålinger* Håper det kommer en kjøper med et anstendig bud snart. Kanskje tidspunktet for annonsering ikke var optimalt, mhht vinterferie etc? Ja - vi trøster oss med at vi hadde første visning på søndagen alle kom hjem fra fjellet etc. - så hadde vi tirsdag og torsdag kveld - heller ingen success - i dag kom det et par da . . og vi tror det kommer noen i morgen også. Vi har hatt bare en annonse i avisen - og på internett - det er nok derfor :I) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Pusset opp før jul - og nå skal dere flytte. Det må da vel være litt ille å tenke på? (Ikke det kostnadsmessige, lønte seg nok, tenker jeg). Har dere kjøpt nytt, eller skal dere bygge? Oppussinga kosta nok under 500 kr. - maling bare. Vi fant plutselig "drømmehuset" til salgs 631 meter unna det vi har nå -hehe. Ellers hadde vi nok blitt boende 0 Siter
org Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Oppussinga kosta nok under 500 kr. - maling bare. Vi fant plutselig "drømmehuset" til salgs 631 meter unna det vi har nå -hehe. Ellers hadde vi nok blitt boende Hm. Det var billig! Jeg så bilde av kjøkkenet ditt engang, og tenkte at _det_ måtte kostet flesk! Herlig med drømmehus, da! Is i magen, nå, så går det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg var ikke hjemme på visningen jeg, det tok mekler seg av. Og det kom inn to bud i løpet av visningen og dagen etter var leiligheten solgt for 65.000,- over prisantydning. 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 min mor og far hadde første visning på huset søndag for 1 uke siden.. dagen etter var huset solgt for 500 tusen over takst.. helt utrolig 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 min mor og far hadde første visning på huset søndag for 1 uke siden.. dagen etter var huset solgt for 500 tusen over takst.. helt utrolig Å jeg misunner litt - - men det var vel ikke på landet i Østfold. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Jeg var ikke hjemme på visningen jeg, det tok mekler seg av. Og det kom inn to bud i løpet av visningen og dagen etter var leiligheten solgt for 65.000,- over prisantydning. Ja, sånn er det i byene.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Uff, det der hørtes fryktelig slitsomt ut, ja. Jeg håpere dere får solgt snart 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.