vintermor Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Sitter her og lurer på om noen kan fortelle meg om man kan en digital dekoder hvis man har flere TV'er i huset, eller om man må ha en til hver TV? Hvis man må det, blir kan det jo bli dyrt for oss som har 4 TV'er(en til hver:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Dere kan kople alle til en dekoder, men da må alle se på samme kanal....Og det er jo ikke like greit. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Såvidt jeg vet (vi har en digital dekoder, 2 tver) er det bare 1 signal ut fra dekoderen, sånn at man kan ikke se på forskjellige kanaler fra den boksen samtidig. Men den vi har er sånn som er koblet opp til kabel-tv, så vi har jo vanlig kabel-tv på den her i stua da... Om dere har kabel så ville jeg brukt det på de 3 andre iallfall. 0 Siter
vintermor Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Dere kan kople alle til en dekoder, men da må alle se på samme kanal....Og det er jo ikke like greit. Ok, takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.