Gå til innhold

Varmluftsovn og fettfilter

Anbefalte innlegg

Gjest Kokkelise
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt ny komfyr og den har varmluft, noe jeg ikke har hatt før. Det fulgte med et fettfilter som i følge bruksanvisningen skal festes foran vifta når man steker mat, men ikke ved baking. Dette virker veldig tungvindt synes jeg, og er derfor interessert i å vite hvor ofte dette egentlig er nødvendig. Hva teller egentlig som steking? Jeg skjønner at hele kjøttstykker, hel kylling, pizza o.l. er steking, men hva med f.eks. lasagne, gratenger, ovnsbakte grønnsaker o.l. Husker dere andre virkelig på å ta av og på filteret avhengig av hva den skal brukes til?

Skrevet

Hmm...dette filteret har vi også på vår, er det Gorenje ovn du har også?

jeg må bare innrømme at da vi kjøpte ovenen i sommer satte vi inn filteret og har siden glemt å ta det ut...selv om vi har bakt og stekt på alle mulige måter.

Vet ikke om det har så mye å si for resultatet jeg, har ikke tenkt over at filteret sattd er jeg i hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...