Gjest nicole41 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Vi har spist taco i dag, det er noe av det beste jeg vet. Fantastisk godt ja !! 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det ble to knekkebrød og salat. Jeg spiste litt chips i går og sjokolade på onsdag.... Forstår deg godt. Jeg var igjennom det samme sjøl for 4 år siden. Hold ut !! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Guttungen fikk velge i dag, og da ble det selvsagt tacos. 0 Siter
Gjest må ta av noen kilo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Forstår deg godt. Jeg var igjennom det samme sjøl for 4 år siden. Hold ut !! :-) Jeg prøver! Men du, det er ikke alltid lett. Jeg har nå trent litt i det siste, men vekta står stille.... Og jeg prøver å ikke være for hysterisk, for dette er jo noe jeg skal holde. 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Guttungen fikk velge i dag, og da ble det selvsagt tacos. Herlig, deilig !! 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg prøver! Men du, det er ikke alltid lett. Jeg har nå trent litt i det siste, men vekta står stille.... Og jeg prøver å ikke være for hysterisk, for dette er jo noe jeg skal holde. Men kjære deg. Du må ha tålmodighet. Jeg merket ingenting på vekta før etter noen uker, da forduftet 1 kilo pr. uke. Men jeg var helt avslappet, brydde meg ikke om å veie meg heller. Dret lodrett i det. Tenkte at....nå går naturen sin gang. Og fra november til juni forduftet 30 kilo 0 Siter
Gjest blame Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Sånn må vi bli som mødre også, for våre barn Har vi barn er vi så utrolig rike !! Barna er vår rikdom ! Ja, alle barn fortjener helt klart at mamma er en trygg havn, kanskje i form av en middag når man er blakk, trøst og omsorg når man trenger det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.