Gå til innhold

Mat !

Anbefalte innlegg

Gjest nicole41
Skrevet

Vi har spist taco i dag, det er noe av det beste jeg vet.

Fantastisk godt ja !!

Gjest nicole41
Skrevet

Det ble to knekkebrød og salat. Jeg spiste litt chips i går og sjokolade på onsdag....

Forstår deg godt. Jeg var igjennom det samme sjøl for 4 år siden.

Hold ut !!

:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Guttungen fikk velge i dag, og da ble det selvsagt tacos.

Gjest må ta av noen kilo
Skrevet

Forstår deg godt. Jeg var igjennom det samme sjøl for 4 år siden.

Hold ut !!

:-)

Jeg prøver!

Men du, det er ikke alltid lett. Jeg har nå trent litt i det siste, men vekta står stille.... Og jeg prøver å ikke være for hysterisk, for dette er jo noe jeg skal holde.

Gjest nicole41
Skrevet

Guttungen fikk velge i dag, og da ble det selvsagt tacos.

Herlig, deilig !!

Gjest nicole41
Skrevet

Jeg prøver!

Men du, det er ikke alltid lett. Jeg har nå trent litt i det siste, men vekta står stille.... Og jeg prøver å ikke være for hysterisk, for dette er jo noe jeg skal holde.

Men kjære deg. Du må ha tålmodighet.

Jeg merket ingenting på vekta før etter noen uker, da forduftet 1 kilo pr. uke. Men jeg var helt avslappet, brydde meg ikke om å veie meg heller. Dret lodrett i det.

Tenkte at....nå går naturen sin gang.

Og fra november til juni forduftet 30 kilo :)

Gjest blame
Skrevet

Sånn må vi bli som mødre også, for våre barn :)

Har vi barn er vi så utrolig rike !! Barna er vår rikdom !

Ja, alle barn fortjener helt klart at mamma er en trygg havn, kanskje i form av en middag når man er blakk, trøst og omsorg når man trenger det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...