Gå til innhold

Hvem har klippet med de obskøne bevegelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som ble sendt uredigert på tv igår, med hun reporteren i bussen. og en av hopperne som gjorde noen obskøne bevegelser mot munnen.

Fikk såklart ikke med meg det, men må jo se det, hehe. ;P

Noen som har link? Det ligger garantert på nettet et sted.

Skrevet

Det var ikke en hopper, det var Lars Berger! Har prøvd å søke etter klippet men ikke funnet det, så venter i spenneing. :)

Skrevet

Det var ikke en hopper, det var Lars Berger! Har prøvd å søke etter klippet men ikke funnet det, så venter i spenneing. :)

Ja, det var det ja. Stemmer.

Det er garantert en eller annen som har det der klippet. ;P

Gjest et tips, bare
Skrevet

Fascinerende hvor dårlig mange er til å søke.

Stikk på youtube og søk etter Stenvold. Den ligger der.

Skrevet

Fascinerende hvor dårlig mange er til å søke.

Stikk på youtube og søk etter Stenvold. Den ligger der.

Thank you.

hehe der var det ja. :-)

Jeg syns det var morsomt jeg da. ;P

hidi, the scorpion
Skrevet

Gidder ikke se link, men synes Berger er en herlig person!

Alltid blid og gode kommentarer til journalistene!

Skrevet

Ikke så mye å mase om det der, da...;-)

Nei enig.

Men jeg leste i vg idag at sportsseere ble opprørte. haha opprørte!

Det var litt stilig-morsomt syns jeg da. Men kanskje jeg har høy terskel for på-kanten-morsomheter.

;P

Skrevet

Nei enig.

Men jeg leste i vg idag at sportsseere ble opprørte. haha opprørte!

Det var litt stilig-morsomt syns jeg da. Men kanskje jeg har høy terskel for på-kanten-morsomheter.

;P

Ja, jeg har nok også en nokså høy terksel for slikt:-)

Men du: Synes du ikke at bevegelsen hans var litt "rar"? Skal den henspeile på runking elelr suging?? Eller samleie?? Var litt sånn "på tvers"...;-)

(alt man kan få seg til å fundere på...*S*)

Skrevet

Ja, jeg har nok også en nokså høy terksel for slikt:-)

Men du: Synes du ikke at bevegelsen hans var litt "rar"? Skal den henspeile på runking elelr suging?? Eller samleie?? Var litt sånn "på tvers"...;-)

(alt man kan få seg til å fundere på...*S*)

Jeg tenkte at det var suging. Sånn at kuken skulle inn i munnen litt på tvers, så man så støtene i kinnet på jenta. Hvis du skjønner. ;-)

Men det kan vel tolkes på andre måter og. :-)

Skrevet

Jeg tenkte at det var suging. Sånn at kuken skulle inn i munnen litt på tvers, så man så støtene i kinnet på jenta. Hvis du skjønner. ;-)

Men det kan vel tolkes på andre måter og. :-)

Ja, jeg tenkte også at det nok var ment suging, men synes det er litt rart med den på tvers, da. ...;-)

Skrevet

Ja, jeg tenkte også at det nok var ment suging, men synes det er litt rart med den på tvers, da. ...;-)

Enig i det, at det var litt rart sånn på tvers. Men jeg tror det var suging det skulle simulere.

Skrevet

Linken virker ikke.

Nei så dæven.

Men greia er omtrent slik: reporteren sitter foran i en stor bil som kjører, i baksetet sitter skigutta.

Reporteren snakker om VM og ser i kameraet. I bakgrunnen ser du Berger som skal tulle litt (han tror nok ikke at kameraet fanget opp dette). Han peker på reporteren og gjør deretter sen slags rar "suge-bevegelse", og så ler hele gjengen.

Det er over på null komma svisj.

Skrevet

Linken virker ikke.

Nå så jeg den var fjernet.

Så med mindre noen har lastet den ned til sin pc, så er det vanskelig å få tak i den igjen.

Merkelig at den som la den ut fjernet den, det var da ikke såå ille.

Skrevet

Nå så jeg den var fjernet.

Så med mindre noen har lastet den ned til sin pc, så er det vanskelig å få tak i den igjen.

Merkelig at den som la den ut fjernet den, det var da ikke såå ille.

Apropos lastet den ned: Jeg hadde fortsatt det vinduet jeg så snutten i åpent i et annet vindu da jeg så innlegget om at den var slettet. Jeg forsøkte da å kopiere snutten derfra, men det gikk faktisk ikke.

Men mulig jeg bare ikke skjønte hvordan! *he he*

Skrevet

Thank you.

hehe der var det ja. :-)

Jeg syns det var morsomt jeg da. ;P

Det synes jeg også. Ingenting å ta anstøt av i alle fall. Kan aldri tenke meg at Ingerid Stenvold gjorde annet enn å flire og føle seg smigret over dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...