Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjøboden er helt herlig !!

For alle aldre, der kan du kose deg :)

Sjøboden, hvor er det igjen? Et sted på Bryggen antar jeg?

Gjest nicole41
Skrevet

Sjøboden, hvor er det igjen? Et sted på Bryggen antar jeg?

Ja, ytterst ute på Bryggen.

Bra sted, skikkelige folk og ofte levende musikk = gitarspilling.

De har pusset opp der nå, og enda koseligere er det.Jeg stikker ofte innom på dagtid og tar en kaffekopp der.

Utrolig koselig.

Men i og med at du er så ung, så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal anbefale deg.Men stort sett alle trives på Sjøboden :)

Gjest erlas
Skrevet

Du virker nesten hellig overbevist om at å gå på byen er det eneste jeg bryr meg om, og at jeg ikke har en eneste meningsfull hobby.

Men fortell meg: Hvilket lag trener lørdag kveld?

Hvilket band/korps/kor øver lørdag kveld?

Har Røde Kors samling lørdag kveld?

Og når det ikke passer for vennene å treffes, er det mer givende å se på TV hele kvelden?

Jeg for min del satt faktisk ofte og studerte eller jobbet på lørdagskvelden fordi jeg hadde en hobby i ukedagene.

Aner ikke hva du driver med men det kan jo hende du har mere tid enn jeg hadde.

Skrevet

Jeg for min del satt faktisk ofte og studerte eller jobbet på lørdagskvelden fordi jeg hadde en hobby i ukedagene.

Aner ikke hva du driver med men det kan jo hende du har mere tid enn jeg hadde.

Jeg gidder ikke legge ut om hva jeg driver med eller ikke driver med.

Jeg bare konstaterer at du har litt vanskelig for å innse at noen kan synes det er koselig med en tur på byen av og til, og samtidig ha hobbyer.

Gjest lutre
Skrevet

Det har hendt at jeg faktisk har gått på byen alene, og det er da jeg har hatt det mest gøy

Skrevet

Det har hendt at jeg faktisk har gått på byen alene, og det er da jeg har hatt det mest gøy

Hvilken type steder er det du går på da, og hvorfor er det morsomt?

Mary Poppins
Skrevet

Det kunne ikke falt meg inn å gått på byen alene, så jeg for min del hadde ventet til jeg hadde noen å gå ut sammen med.

Men det er meg da :-)

Når det gjelder utesteder i bergen kan jeg stort sett bare anbefale nattklubber, men det er kanskje ikke det du hadde i tankene.

Skrevet

Det hender jeg går på byen alene, ja. Har jeg lyst ut, så går jeg - i følge med venner eller ikke ;) Treffer alltids noen kjente, eller andre mer eller mindre interessante mennesker. Den lille engstelsen som kan oppstå før en går ut alene, forsvinner på et blunk i det du entrer utestedet :)

Har forøvrig ikke vært på fest i Bergen på mange, mange år, så har ikke noen tips om utesteder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...