Gå til innhold

DOL-brukerne oppfordres til å være seriøse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kunne tro at dette ikke er et seriøst forum.

Faktum er at det er det ikke.

Noen kunne tro at brukerne ikke blir behandlet likt. Men det er ikke tilfelle.

Alle brukere blir behandlet med samme nedlatende forakt og tiltrodd samme predemente egenskaper.

Noen syns at jeg er nedlatende og foraktfull, men det syns ikke jeg at noen er.

Skrevet

Vi er da alle, til enhver tid, jævlig seriøse her. ;P

Skrevet

Javel...?

Rettelse: Noen kunne feilaktig tro at dette ikke er et seriøst forum, og ikke tiltro det seriøse brukere som ikke tror at dette ikke er et sted å poste sin mistro til forumet.

Skrevet

Du glemte den røde prikken!

Alle seriøse og etterrettelige innlegg av profesjonelle aktører blir merket med rød prikk. De andre uten rød prikk er mer normale. De med blå prikk er gravide.

hidi, the scorpion
Skrevet

Rettelse: Noen kunne feilaktig tro at dette ikke er et seriøst forum, og ikke tiltro det seriøse brukere som ikke tror at dette ikke er et sted å poste sin mistro til forumet.

Hjelpe og trøste så blond jeg er...

Føler meg sikkert bedre snart.

Skrevet

Alle seriøse og etterrettelige innlegg av profesjonelle aktører blir merket med rød prikk. De andre uten rød prikk er mer normale. De med blå prikk er gravide.

De med blå skrift også?

Skrevet

De med blå skrift også?

Blå skrift betyr omsorgsarbeider. De har alltid hvitt skilt med blå skrift. Og en trøye med lange ermer og remmer gjemt på ryggen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er alltid seriøs.

Dol er blodig alvor.

Skrevet

Jeg er alltid seriøs.

Dol er blodig alvor.

Blodig alvor, ja. Det er derfor Webmaster bruker røde prikker. Det er simpelthen blod.

Skrevet

Jeg er alltid seriøs.

Dol er blodig alvor.

"Jeg er alltid seriøs"

*virre med hodet* har jeg gått glipp av en begivenhet? En radikal endring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...