keinstein Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Noen kunne tro at dette ikke er et seriøst forum. Faktum er at det er det ikke. Noen kunne tro at brukerne ikke blir behandlet likt. Men det er ikke tilfelle. Alle brukere blir behandlet med samme nedlatende forakt og tiltrodd samme predemente egenskaper. Noen syns at jeg er nedlatende og foraktfull, men det syns ikke jeg at noen er. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Vi er da alle, til enhver tid, jævlig seriøse her. ;P 0 Siter
keinstein Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Javel...? Rettelse: Noen kunne feilaktig tro at dette ikke er et seriøst forum, og ikke tiltro det seriøse brukere som ikke tror at dette ikke er et sted å poste sin mistro til forumet. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Du glemte den røde prikken! Alle seriøse og etterrettelige innlegg av profesjonelle aktører blir merket med rød prikk. De andre uten rød prikk er mer normale. De med blå prikk er gravide. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Rettelse: Noen kunne feilaktig tro at dette ikke er et seriøst forum, og ikke tiltro det seriøse brukere som ikke tror at dette ikke er et sted å poste sin mistro til forumet. Hjelpe og trøste så blond jeg er... Føler meg sikkert bedre snart. 0 Siter
Babette Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Alle seriøse og etterrettelige innlegg av profesjonelle aktører blir merket med rød prikk. De andre uten rød prikk er mer normale. De med blå prikk er gravide. De med blå skrift også? 0 Siter
keinstein Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 De med blå skrift også? Blå skrift betyr omsorgsarbeider. De har alltid hvitt skilt med blå skrift. Og en trøye med lange ermer og remmer gjemt på ryggen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er alltid seriøs. Dol er blodig alvor. 0 Siter
Babette Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er alltid seriøs. Dol er blodig alvor. Blodig alvor, ja. Det er derfor Webmaster bruker røde prikker. Det er simpelthen blod. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Jeg er alltid seriøs. Dol er blodig alvor. "Jeg er alltid seriøs" *virre med hodet* har jeg gått glipp av en begivenhet? En radikal endring? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.