Gjest en småbarnsmamma Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hvor får jeg kjøpt sånne plastbiter til å reparere små hull i gummibukser? Finns det sånne til å stryke på? Er det mulig å reparere slik at lappene blir festet skikkelig og ikke spretter av igjen hele tiden? Helst skulle jeg likt å kjøpt plastlapper i morsomme fasonger, feks marihøner og sånn, med gummiert bakside. Noen tips? 0 Siter
....AV Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det finnes klistrelapper som du klipper til i riktig størrelse. Sitter godt og er helt vanntette. Kjøpes i syforetninger. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Som AV sier så finnes det klistrelapper på butikken og de får du i forskjellige farger. Det er en stund siden jeg har kjøpt og da hadde de bare ensfargede mulig de har bedre utvalg nå. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Plastlapper til å lime på får du i stoffbutikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.