Gjest midia Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Tenkte det var greit å fortelle dere at nå har jeg testet hvor lang tid overføring fra bankonto til en annens konto tar. Det tok akkurat 2 minutter! Mamman min overførte penger til meg for at jeg skulle betale noen bestilte varer for henne. Det er riktignok samme bank så mulig det tar lengre tid i 2 forskjellige banker. (Tror det var laguna som spurte om dette en gang) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det går med en gang i vår bank, så lenge det er samme bank. Meget greit når jeg skal overføre fra sambo til meg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 I samme bank går det skikkelig fort! Å overføre til en annen bank kan ta en dag eller to! 0 Siter
mai 67 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1172951940' post='3555106] Det går med en gang i vår bank, så lenge det er samme bank. Meget greit når jeg skal overføre fra sambo til meg. Tar ikke to min. engang... så lenge det er samme bank , skjer det umiddelbart 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Tar ikke to min. engang... så lenge det er samme bank , skjer det umiddelbart Jeg vet egentlig dette selv, men så glemte jeg det plutselig *snålt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.