Gå til innhold

nedlasting av musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som anar kor eg kan få tak i balladar?

Gjest blame
Skrevet

Hvis du har litt å dele, kan du jo bruke DC++ for eksempel? Der har jeg 99% av gangene funnet det jeg har letet etter :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Henger meg på DC-tipset.

Der finner jeg til og med musikk så sjelden at du i enkelte tilfeller skal lete lenge for å få kjøpt musikken i butikk.

Har funnet alt jeg har lett etter på DC.

Men det krever at du har noe å dele.

Skrevet

Hvis du har litt å dele, kan du jo bruke DC++ for eksempel? Der har jeg 99% av gangene funnet det jeg har letet etter :)

Tusen takk, skal prøve det :-)

Gjest blame
Skrevet

Tusen takk, skal prøve det :-)

Det programmet kan være litt komplisert å sette seg inn i ved første øyekast, men det er nok alltid noen her som kan hjelpe deg :)

Skrevet

Det programmet kan være litt komplisert å sette seg inn i ved første øyekast, men det er nok alltid noen her som kan hjelpe deg :)

Ja det er utrulig kva ein kan bruke DOL til :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...