Dirflos79 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Nokon som anar kor eg kan få tak i balladar? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hvis du har litt å dele, kan du jo bruke DC++ for eksempel? Der har jeg 99% av gangene funnet det jeg har letet etter 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Henger meg på DC-tipset. Der finner jeg til og med musikk så sjelden at du i enkelte tilfeller skal lete lenge for å få kjøpt musikken i butikk. Har funnet alt jeg har lett etter på DC. Men det krever at du har noe å dele. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Hvis du har litt å dele, kan du jo bruke DC++ for eksempel? Der har jeg 99% av gangene funnet det jeg har letet etter Tusen takk, skal prøve det :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Tusen takk, skal prøve det :-) Det programmet kan være litt komplisert å sette seg inn i ved første øyekast, men det er nok alltid noen her som kan hjelpe deg 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Det programmet kan være litt komplisert å sette seg inn i ved første øyekast, men det er nok alltid noen her som kan hjelpe deg Ja det er utrulig kva ein kan bruke DOL til :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.