Gå til innhold

VG sin vektklubb -noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Gjest vil ned 10 kilo i vekt
Skrevet

Har naa kommet litt igang med trening.. Onsker aa bli litt ekstra flink og lurer paa aa melde meg inn i VG sin vektklubb.. Noen med erfaring derfra og son har positive ting aa dele med meg.??

@ Blir man inspirert?

@ Gaar man ned i vekt om man folger raadene?

@ bor man velge 1 aar, istedenfor 6 mnd?

Gjest nicole41
Skrevet

Tren og gå raske spaserturer. 1 times rask gange hver dag.Kun 1 porsjon middag, hovedsakelig grønnsaker, men også proteiner, ellers blir du ikke mett.Ingen saus eller smeltet smør eller dressing.

Ingen godterier i helgene, kiwi er deilig !

Men når du har oppnådt ønsket vekt må du fortsette å spise forsiktig, ellers fyker du opp igjen. Vektlegg grønnsaker.

Jeg stekte grønnsaker i vann og kyllingfilet, dyppet soyasaus over - fantastisk godt.

Jeg gikk ned 30 kilo, og holdt vekten i 4 år. Desverre holder jeg nå på å gå opp igjen i vekt.

Men fremdeles holder jeg str. 36 i bukse. "oppe" må jeg ha str. 44.

Faens brøster.

Skrevet

Ser du har fått lite svar her. Du kan jo søke spørsmålet har vært oppe her før. Jeg tror suksessen din vil avhenge av motivasjon. Tipper VG vektklubb har like mange støttemedlemmer som helsestudioer. Men for de som er virkelig motiverte funker det jo. Det ser du jo av alle de flotte historiene som det står om på sidene der de reklamerer om seg selv. Og historiene er jo ekte.

Jeg er ikke medlem men synes det ser bra ut, bortsett fra at de har litt lavt kaloriforbruk de anbefaler pr dag synes jeg da.

Kan også anbefale slankere.com Dette er en gratis tjeneste, hvor du kan skrive dagbok og sende meldinger til de andre, og du får meldinger igjen.

Hvis du skal melde deg inn i VG vektklubb tror jeg det er lurt med et år uansett. Det vanskeligste er jo å ikke gå opp igjen etterpå så...

Skrevet

Hei

Jeg er medlem av vektklubben, og jeg synes jeg får mye inspirasjon der. Jeg vil også ned totalt 10 kilo. Det er mange medlemsklubber i forumene der, hvor flere følger hverandres utvikling og "rapporterer" til hverandre.

Jeg har gått ned 4 kilo på to mnd, kanskje ikke så mye, men jeg velger å legge om kostholdet og ikke sulte, samtidig som jeg går en times tur 4-5 ganger for uken.

Jeg er blitt veldig bevisst hva jeg spiser, og det at jeg fører dagbok over inntaket på vektklubben gjør at jeg tenker meg om både en og to ganger, før jeg hiver meg på kjesk og godterier. Tøft for en sjokoman som meg, men det virker i allefall.

Men til syvende og sist, så er det bare ens egen motivasjon som styrer det.

Jeg har meldt meg inn for 3 mnd, men kommer til å forlenge med et års innmelding etter dette, for endring av kostholdet tar litt tid.

Lykke til

Skrevet

Hei

Jeg er medlem av vektklubben, og jeg synes jeg får mye inspirasjon der. Jeg vil også ned totalt 10 kilo. Det er mange medlemsklubber i forumene der, hvor flere følger hverandres utvikling og "rapporterer" til hverandre.

Jeg har gått ned 4 kilo på to mnd, kanskje ikke så mye, men jeg velger å legge om kostholdet og ikke sulte, samtidig som jeg går en times tur 4-5 ganger for uken.

Jeg er blitt veldig bevisst hva jeg spiser, og det at jeg fører dagbok over inntaket på vektklubben gjør at jeg tenker meg om både en og to ganger, før jeg hiver meg på kjesk og godterier. Tøft for en sjokoman som meg, men det virker i allefall.

Men til syvende og sist, så er det bare ens egen motivasjon som styrer det.

Jeg har meldt meg inn for 3 mnd, men kommer til å forlenge med et års innmelding etter dette, for endring av kostholdet tar litt tid.

Lykke til

gratulerer med 4 kilo ned - naa er det bare 6 kilo igjen.. SYnes da 4 kilo paa 2 mnd er bra da!!

Det viktigste er aa bli bevisst.. jeg er ogsaa en sjokoman og klarer ikke aa la vaere.. Dette skal det bli en slutt paa naa fremover..

Tror jeg kommer til aa meldie meg inn i morgen... Alltid slanking paa mandager ikke sant..

Skrevet

Ser du har fått lite svar her. Du kan jo søke spørsmålet har vært oppe her før. Jeg tror suksessen din vil avhenge av motivasjon. Tipper VG vektklubb har like mange støttemedlemmer som helsestudioer. Men for de som er virkelig motiverte funker det jo. Det ser du jo av alle de flotte historiene som det står om på sidene der de reklamerer om seg selv. Og historiene er jo ekte.

Jeg er ikke medlem men synes det ser bra ut, bortsett fra at de har litt lavt kaloriforbruk de anbefaler pr dag synes jeg da.

Kan også anbefale slankere.com Dette er en gratis tjeneste, hvor du kan skrive dagbok og sende meldinger til de andre, og du får meldinger igjen.

Hvis du skal melde deg inn i VG vektklubb tror jeg det er lurt med et år uansett. Det vanskeligste er jo å ikke gå opp igjen etterpå så...

takk for svar..

Jeg skal soke opp traaden..

Og motvasjonen er der,, til tider :-D naa gjelder det aa blir 100% motivert og jeg har tro paa at jeg kan klare det ved aa delta paa noe som dette..

VI faar vente aa se. Det koster jo ikke saa mye, saa det er verdt aa prove

Skrevet

Tren og gå raske spaserturer. 1 times rask gange hver dag.Kun 1 porsjon middag, hovedsakelig grønnsaker, men også proteiner, ellers blir du ikke mett.Ingen saus eller smeltet smør eller dressing.

Ingen godterier i helgene, kiwi er deilig !

Men når du har oppnådt ønsket vekt må du fortsette å spise forsiktig, ellers fyker du opp igjen. Vektlegg grønnsaker.

Jeg stekte grønnsaker i vann og kyllingfilet, dyppet soyasaus over - fantastisk godt.

Jeg gikk ned 30 kilo, og holdt vekten i 4 år. Desverre holder jeg nå på å gå opp igjen i vekt.

Men fremdeles holder jeg str. 36 i bukse. "oppe" må jeg ha str. 44.

Faens brøster.

str 36 er jo ganske lite :-)

Det er 15 kilo siden for meg

:-P

jeg kommer nok sikkert ogsaa til aa forsette med str 42 oventil.... det ligger endel vekt der ogsaa,,

Skrevet

Prøv denne, gratis. Kjenner ei som har brukt denne og skrytt av den.

Skrevet

gratulerer med 4 kilo ned - naa er det bare 6 kilo igjen.. SYnes da 4 kilo paa 2 mnd er bra da!!

Det viktigste er aa bli bevisst.. jeg er ogsaa en sjokoman og klarer ikke aa la vaere.. Dette skal det bli en slutt paa naa fremover..

Tror jeg kommer til aa meldie meg inn i morgen... Alltid slanking paa mandager ikke sant..

Mandager er den beste dagen for å starte et nytt og bedre liv..

Det bra er at bommer man den ene mandagen, så kommer det alltid en ny, ;)

Gjest nicole41
Skrevet

str 36 er jo ganske lite :-)

Det er 15 kilo siden for meg

:-P

jeg kommer nok sikkert ogsaa til aa forsette med str 42 oventil.... det ligger endel vekt der ogsaa,,

Tja....digre pupper er ikke så enkelt å slanke vekk, snakker for meg selv jeg nå.

Kjøpte meg en stilig skjorte en dag, men tror du jeg fikk kneppet den igjen??

Kjøpte meg bukse i går i str. 36, den satt bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...