Gå til innhold

Dolere må ha lite å gjøre

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Og du prioriterer å være på DOL, tydeligvis.

Skjønner ikke hva som er galt med det?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• flisa

5

• Åsemor

4

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og du prioriterer å være på DOL, tydeligvis.

Dol er faktisk noe av det som kommer sist, etter barn, etter besøke gamle foreldre, etter avislesing, etter vennebesøk. Ellers så må jeg si meg enig med midia, det er mange ting man kan gjøre samtidig med at man doler. Lese, se på tv, lage mat og passe barn f,eks går som en drøm samtidig med doling.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi har jo ikke lite og gjøre. Vi er jo opptatte hele dagen med og dole ;o)

Skrevet

"Kan man bruke så mye tid på dol i en travel hverdag med jobb og fritidsaktiviteter."

Tvilsomt, men det er jo ikke alle som har en travel hverdag med jobb og fritidsaktiviteter heller da.

Gjest jeg er overrasket
Skrevet

Har du virkelig ikke nok tid? Ser ut som du ikke kan prioritere tida di.

Ikke nok tid? Det skrev jeg ingenting om!!!!!

Gjest jeg er overrasket
Skrevet

Når du leser svaret så ser det ut som det er galt å la være å prioritere dol.

Skrevet

Ikke nok tid? Det skrev jeg ingenting om!!!!!

OK, jeg trodde at du mente at du hadde så mye å gjøre at du ikke hadde tid. Vi andre gjør også det vi må gjøre og så doler vi når vi har lyst å snakke med noen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Når du leser svaret så ser det ut som det er galt å la være å prioritere dol.

Absolutt ikke! Det er jo helt opp til enhver hva en ønsker å bruke tiden sin på!

Gjest Shira :o)
Skrevet

"Kan man bruke så mye tid på dol i en travel hverdag med jobb og fritidsaktiviteter."

Tvilsomt, men det er jo ikke alle som har en travel hverdag med jobb og fritidsaktiviteter heller da.

Akkurat!

Jeg har ikke noe aktiv liv, det kan jeg dessverre ikke ha. Da er Dol en fin ting og bruke.

Dataen står lett tilgjengelig, og jeg doler gjerne innimellom og mens jeg driver på med noe.

Og så er det så mange hyggelige mennesker her inne :o)

Gjest blame
Skrevet

Likeså. Ærlig talt blir jeg veldig overrasket over slike innlegg som dette i hovedtråden: Folk har vel satt seg inn i DOLS betingelser da de meldte seg på?

Der står det da uttrykkelig at man ikke kan ha noe liv utenom.

Sjokkerende! Rett og slett sjokkerende!

Det står da uttrykkelig at man ikke skal ha noe liv, kunne alder, kjønn, fornavn og helst menssyklus til de faste her inne, ingen andre å snakke med eller å spørre til råds og definitivt være tilgjengelig på DOL til alle døgnets tider! Hva er så vanskelig å forstå der, egentlig?

Skrevet

Sjokkerende! Rett og slett sjokkerende!

Det står da uttrykkelig at man ikke skal ha noe liv, kunne alder, kjønn, fornavn og helst menssyklus til de faste her inne, ingen andre å snakke med eller å spørre til råds og definitivt være tilgjengelig på DOL til alle døgnets tider! Hva er så vanskelig å forstå der, egentlig?

Beats me!

Gjest Akkurat nå vil jeg være anonym!
Skrevet

Egentlig ikke fordi du kunne brukt tiden til å fordype deg i historie eller lese skjønnlitteratur, bare for å ta eksempler:)

Jeg

bare

bryte

inn

i

svaret

du

har

gitt

til

Åsemor.

Jeg

leser

historie

og

skjønnlitteratur,

er

med

venner

og

har

noen

fritidsaktiviteter

pluss

husarbeid.

Tilegg

til

alt

dette

får

jeg

mye

tid

til

dol

om

jeg

vil!

Det

går

ann

å

gjøre

3

ting

engang,

hvertfall

for

kvinner!

Caloni Makaroni
Skrevet

En gang i blant dukker det opp slike innlegg som du skriver nå. Noen som er "nye" på forumet, eller noen som bare "stikker innom en sjelden gang", men likevel vet hvem alle nickene er, og har lagt merke til hvem som snakker med hvem, og i hvilken grad.

Du sier at "hver gang du logger deg inn" etc., men likevel undertegner du med et engangsnick. Har du aldri skrevet et innlegg før? Jeg vet at noen ikke har noe fast nick, men det er påfallende hvor ofte det er folk som skriver "anklagende" innlegg ikke har noe nick.

Og dersom du mot formodning -er- helt ny, så kan jeg gi deg et tips; det er ikke ok å gå inn på et forum å starte med å snakke nedsettende om brukerne.

Skrevet

Egentlig ikke fordi du kunne brukt tiden til å fordype deg i historie eller lese skjønnlitteratur, bare for å ta eksempler:)

Jeg vil mye heller dole og snakke med andre levende mennesker enn å fordype meg i historie og skjønnlitteratur. Det er da mye morsommere å være aktiv enn å lese kjedelige, tunge bøker.

Jeg liker å lese hvis det er noe fengende, men historie og skjønnlitteratur vil jeg ikke lese med mindre du betaler meg for det.

Skrevet

Jeg er et ganske travelt menneske, men det er veldig godt å slappe av her inne på dol når jeg først har litt ledig tid. Hyggelige mennesker, friske krangler- trives her jeg! :)

Gjest sving i dørene
Skrevet

Har jeg sagt det? Ikke tolk alt i verste mening. Det var ikke ment sånn.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En gang i blant dukker det opp slike innlegg som du skriver nå. Noen som er "nye" på forumet, eller noen som bare "stikker innom en sjelden gang", men likevel vet hvem alle nickene er, og har lagt merke til hvem som snakker med hvem, og i hvilken grad.

Du sier at "hver gang du logger deg inn" etc., men likevel undertegner du med et engangsnick. Har du aldri skrevet et innlegg før? Jeg vet at noen ikke har noe fast nick, men det er påfallende hvor ofte det er folk som skriver "anklagende" innlegg ikke har noe nick.

Og dersom du mot formodning -er- helt ny, så kan jeg gi deg et tips; det er ikke ok å gå inn på et forum å starte med å snakke nedsettende om brukerne.

Veldig godt svar, Caloni!

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Dette er et LEGE-forum, ergo er vi alle trygdede, rullestolbrukere, med teleskopbriller, høreapparat, krykker, stomier, gips, antidepressiva, kunstige lunger, aldeles uten familie, venner og jobb - men vi har alle pc og sabla god tid! :)

Ta deg et glass hostesaft og bli en stund! :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Dette er et LEGE-forum, ergo er vi alle trygdede, rullestolbrukere, med teleskopbriller, høreapparat, krykker, stomier, gips, antidepressiva, kunstige lunger, aldeles uten familie, venner og jobb - men vi har alle pc og sabla god tid! :)

Ta deg et glass hostesaft og bli en stund! :)

Det var et bra svar flisa. Å det stemmer også;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...