Gå til innhold

Dolere må ha lite å gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et bra svar flisa. Å det stemmer også;)

Klart det stemmer - - -sånn i gjennomsnitt! :)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• flisa

5

• Åsemor

4

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Klart det stemmer - - -sånn i gjennomsnitt! :)

Ja, det jeg mente også! Dette er jo et lege/helse forum, så da bør jo folk regne med at noen er her oftere enn andre og trenger kanskje mer hjelp også.

Det er mye av det du skrev opp som stemmer med meg, hvertfall hvis jeg ikke har en god dag!

Skrevet

Ja, det jeg mente også! Dette er jo et lege/helse forum, så da bør jo folk regne med at noen er her oftere enn andre og trenger kanskje mer hjelp også.

Det er mye av det du skrev opp som stemmer med meg, hvertfall hvis jeg ikke har en god dag!

Ja - for det er nesten helt sikkert en eller annen medisinsk årsak til at man havnet innpå her i sin tid :D

Skrevet

En gang i blant dukker det opp slike innlegg som du skriver nå. Noen som er "nye" på forumet, eller noen som bare "stikker innom en sjelden gang", men likevel vet hvem alle nickene er, og har lagt merke til hvem som snakker med hvem, og i hvilken grad.

Du sier at "hver gang du logger deg inn" etc., men likevel undertegner du med et engangsnick. Har du aldri skrevet et innlegg før? Jeg vet at noen ikke har noe fast nick, men det er påfallende hvor ofte det er folk som skriver "anklagende" innlegg ikke har noe nick.

Og dersom du mot formodning -er- helt ny, så kan jeg gi deg et tips; det er ikke ok å gå inn på et forum å starte med å snakke nedsettende om brukerne.

Bra sagt :-)

Og vedkommende må da være her relativt ofte selv, for å kunne avgjøre at vi andre er her "hele tiden" :-)

Skrevet

Egentlig ikke fordi du kunne brukt tiden til å fordype deg i historie eller lese skjønnlitteratur, bare for å ta eksempler:)

Hva med deg selv? Har du ikke bedre ting å fordype deg i enn å forsøke å omvende stakkars Dolere på ville veier? :-)

Skrevet

En gang i blant dukker det opp slike innlegg som du skriver nå. Noen som er "nye" på forumet, eller noen som bare "stikker innom en sjelden gang", men likevel vet hvem alle nickene er, og har lagt merke til hvem som snakker med hvem, og i hvilken grad.

Du sier at "hver gang du logger deg inn" etc., men likevel undertegner du med et engangsnick. Har du aldri skrevet et innlegg før? Jeg vet at noen ikke har noe fast nick, men det er påfallende hvor ofte det er folk som skriver "anklagende" innlegg ikke har noe nick.

Og dersom du mot formodning -er- helt ny, så kan jeg gi deg et tips; det er ikke ok å gå inn på et forum å starte med å snakke nedsettende om brukerne.

Bra svar, Caloni.

Skrevet

Egentlig ikke fordi du kunne brukt tiden til å fordype deg i historie eller lese skjønnlitteratur, bare for å ta eksempler:)

Hvem sier at man ikke kan gjøre begge deler? :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Har jeg sagt det? Ikke tolk alt i verste mening. Det var ikke ment sånn.

OK, virket som du så ned på oss som DOLER mye....

Men det er koselig her og utrolig hvor mye enn får vite, om alt mulig!

Skrevet

Noen er alkoholikere og andre er doloholikere :)

Skrevet

He-he, dødtid på jobben:-) Henger meg opp i det, jeg da. Du må ha lite å gjøre på jobben!

*knegg*

Skrevet

Dette er et LEGE-forum, ergo er vi alle trygdede, rullestolbrukere, med teleskopbriller, høreapparat, krykker, stomier, gips, antidepressiva, kunstige lunger, aldeles uten familie, venner og jobb - men vi har alle pc og sabla god tid! :)

Ta deg et glass hostesaft og bli en stund! :)

Den kjekke dirigenten i "Så som i himmelen" daua ikke likevel! Jeg så ham i går kveld som melkebonde i "Gubben i graven bredvid"!

Skrevet

Den kjekke dirigenten i "Så som i himmelen" daua ikke likevel! Jeg så ham i går kveld som melkebonde i "Gubben i graven bredvid"!

Ja - hehe, gubben skrek til meg at den gikk - men da hadde jeg lagt meg - har sett den før! ;) Artig film det også!

Skrevet

Han var like sexy som bonde også. :)

Skrevet

Ja - hehe, gubben skrek til meg at den gikk - men da hadde jeg lagt meg - har sett den før! ;) Artig film det også!

Ja, veldig koselig. Jeg kjente tårene sprenge på i sluttscenen der han sperrer veien med sin røde Toyota pickup.

Jeg fikk også tårer i øynene da den nydelige 18-årige jenta fra Røros-traktene tok bronse i går på tremila. Jeg er visst lettrørt.

Skrevet

Dødtid på jobben ja...

Vi andre jobber når vi er på jobb, og doler når vi faktisk har fri. ;P

Skrevet

Noen er alkoholikere og andre er doloholikere :)

For ikke å glemme koka-kolikere.

Skrevet

Han var like sexy som bonde også. :)

Ja, særlig i sengescenen. Deilige hårete armer. Nam nam.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har tenkt det samme. Også i forhold til de som er hjemme med flere små barn.

Det kan se ut som om noen sitter pal her, men det er ikke sikkert det er sånn i virkeligheten.

Det kan også hende noen er avhengige, og ikke klarer å kutte ned.

Men når det gjelder de som trenger et slikt nettsted mest, nemlig de som er syke/uføre/ensomme/arbeidsledige, skjønner jeg godt at de tilbringer mye tid her.

Gjest sving i dørene
Skrevet

OK, virket som du så ned på oss som DOLER mye....

Men det er koselig her og utrolig hvor mye enn får vite, om alt mulig!

Da må jeg spørre: Blir man paranoid av å DOLE mye?

Caloni Makaroni
Skrevet

Bra sagt :-)

Og vedkommende må da være her relativt ofte selv, for å kunne avgjøre at vi andre er her "hele tiden" :-)

My point exactly ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...