Gå til innhold

Dolere må ha lite å gjøre

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Dette er et LEGE-forum, ergo er vi alle trygdede, rullestolbrukere, med teleskopbriller, høreapparat, krykker, stomier, gips, antidepressiva, kunstige lunger, aldeles uten familie, venner og jobb - men vi har alle pc og sabla god tid! :)

Ta deg et glass hostesaft og bli en stund! :)

*LOL* Jævlig bra :D

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• flisa

5

• Åsemor

4

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, særlig i sengescenen. Deilige hårete armer. Nam nam.

Og hår på brøstet. :) Det er mye sexyere enn den kvalmingen hun sjekka opp. Jeg syns ikke det er fint når menn barberer seg under armene og går i stringtruser......

Skrevet

Den kjekke dirigenten i "Så som i himmelen" daua ikke likevel! Jeg så ham i går kveld som melkebonde i "Gubben i graven bredvid"!

*Nikker* Vi storkoste oss! Jeg tror på en måte den minnet oss litt om oss selv, selv om vi ikke er så ytterligheter som de to i filmen. :o)

Den var herlig! Kommer jeg over den på tilbud ett eller annet sted tror jeg sannelig at jeg må kjøpe den.

Gjest jeg er overrasket
Skrevet

En gang i blant dukker det opp slike innlegg som du skriver nå. Noen som er "nye" på forumet, eller noen som bare "stikker innom en sjelden gang", men likevel vet hvem alle nickene er, og har lagt merke til hvem som snakker med hvem, og i hvilken grad.

Du sier at "hver gang du logger deg inn" etc., men likevel undertegner du med et engangsnick. Har du aldri skrevet et innlegg før? Jeg vet at noen ikke har noe fast nick, men det er påfallende hvor ofte det er folk som skriver "anklagende" innlegg ikke har noe nick.

Og dersom du mot formodning -er- helt ny, så kan jeg gi deg et tips; det er ikke ok å gå inn på et forum å starte med å snakke nedsettende om brukerne.

For det første har jeg ikke snakket nedsettende om noen. For det andre så skrev jeg at hver gang jeg logger meg inn ser jeg de samme nickene, ergo jeg er ikke helt ny. For det tredje jeg bruker ikke fast nick og kommer aldri til å gjøre det på dol.

Jeg er mer overrasket enn før at dette ble tatt så ille oppe og at så mange kommer i selvforsvar.

Gjest prust
Skrevet

Den kjekke dirigenten i "Så som i himmelen" daua ikke likevel! Jeg så ham i går kveld som melkebonde i "Gubben i graven bredvid"!

Ja, det var en flott film! Vi så den vi også :-)

Han er skikkelig kjekk, han skuespilleren...Hva heter han tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...