Gå til innhold

En god håndkrem

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Haha.. Akkurat det gikk jeg glipp av. Men så bra å vite at de 8 kronene ikke går til spille, du finner alltids et bruksområdet, bare du er litt kreativ ;)

Hun hadde det i tuppene, hadde sånn permantsveis. Sånn skikkelig all round krem det der. Mon tro om ikke jeg får de mye smidige puppene av den også? Den er jo ment for både spener og jur *flirer*

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Gemini

4

• morsan

3

• Dirflos79

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har også veldig tørre hender og må smøre meg stadig vekk. Det jeg har funnet er den beste håndkremen er Dior sin. Den er fantastisk! Biotherm er også ganske bra, men Dior er best. Noe annet som er virksomt er om du har en fuktighetsmakse, så smør på et tjukt lag med den og la det trekke godt inn før du skyller av evt rester og smører deg med håndkrem. Dette gjør du på kvelden før du legger deg. Nydelig mjuke hender på morgenen da. :)

Gjest blame
Skrevet

For spener og jur sto det. Ikke hender og jur... hehe

Spener og jur ja :)

It's all coming back to me now... :) Jeg var ikke gamle tøtta på den tiden som de minnene stammer fra:)

Skrevet

Ja:

http://www.butik.com.ua/vneshnost/img/krem_ruki_11_atrix.jpg

Og denne synes jeg også er OK til "hverdags", men Atrix passer bedre hvis jeg er ekstra tørr:

http://www.britsuperstore.com/acatalog/Vaseline_Intensive_Care_Hand_&_Nail_Lotion_200ml.jpg

Sånn ja.

Takk for link. Litt enklere når jeg har sett flaska, for jeg har så dårlig hukommelse at navn fester seg bare ikke. Jeg kan ta med handlelapp, men jeg glemmer som oftes den også *håpløs* ;o)

Skrevet

Jeg får sprekker mellom tærne og har brukt et merke fra apoteket som heter Olivia, tror jeg... Den er i hvert fall olivengrønn og finnes i roll-on, body cream, shower cream og flere andre. Lukter ingenting, er ikke fet og sprekkene blir borte.

Skrevet

Avene Hand Cream with Cold Cream (kjøpes på apoteket, av og til i pakker med to for 100 kr). Den fungerer fint på mine "shampoogirl"-hender i alle fall! :) (har sommerjobb på frisørsalong hver sommer, hvor alt som foregår ved vasken er mitt ansvar, og hendene sprekker og blir såre etter flere timer på jobb).

Det er den jeg har nå. Den er god hvis jeg er ute i kulden, men den hjelper den ikke.

Skrevet

Jeg har også veldig tørre hender og må smøre meg stadig vekk. Det jeg har funnet er den beste håndkremen er Dior sin. Den er fantastisk! Biotherm er også ganske bra, men Dior er best. Noe annet som er virksomt er om du har en fuktighetsmakse, så smør på et tjukt lag med den og la det trekke godt inn før du skyller av evt rester og smører deg med håndkrem. Dette gjør du på kvelden før du legger deg. Nydelig mjuke hender på morgenen da. :)

Takk for tips.

Dior ja, jeg skal faktisk på tax free ganske snart, kan kikke og se om jeg ser den da.

Biotherm har jeg ikke prøvd, bare bodyloition, den synes jeg er god.

Skrevet

Jeg får sprekker mellom tærne og har brukt et merke fra apoteket som heter Olivia, tror jeg... Den er i hvert fall olivengrønn og finnes i roll-on, body cream, shower cream og flere andre. Lukter ingenting, er ikke fet og sprekkene blir borte.

Det er den serien med oliven i det ja. Mamma har begynt og bruke de produktene og er strålendes fornøyd.

Skulle kanskje prøvd sjampooen jeg da, for jeg klør i hodebunnen også.

Lurer meg på om ikke den er bra for de med psoriasis?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172963919' post='3555461]

Det er den serien med oliven i det ja. Mamma har begynt og bruke de produktene og er strålendes fornøyd.

Skulle kanskje prøvd sjampooen jeg da, for jeg klør i hodebunnen også.

Lurer meg på om ikke den er bra for de med psoriasis?

Jeg har ikke lagt merke til shampoen, den skal jeg jammen prøve for jeg har tendens til psoriassis i hodebunnen i stressa perioder. Klør bare du snakker om det :o(

Mrs. Wallace
Skrevet

Olive Body Butter fra Body Shop til vanlig.

Når det er ekstra ille: Locobase Repair.

Gjest blame
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172963385' post='3555434]

Hun hadde det i tuppene, hadde sånn permantsveis. Sånn skikkelig all round krem det der. Mon tro om ikke jeg får de mye smidige puppene av den også? Den er jo ment for både spener og jur *flirer*

Hehe.. Når dette sprer seg, kommer de plastiske kirurgene til å gå konk!

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til shampoen, den skal jeg jammen prøve for jeg har tendens til psoriassis i hodebunnen i stressa perioder. Klør bare du snakker om det :o(

Det kommer hos meg også når jeg stresser. Eller hvis jeg har stæsjet håret og ikke vasker det kjapt etterpå.

Skrevet

Olive Body Butter fra Body Shop til vanlig.

Når det er ekstra ille: Locobase Repair.

Jeg syns ikke jeg fikk locobasen skikkelig gnidd inn.

Jeg har ikke body shop her, så det må i så fall bli neste bytur *bondeknøl*

Skrevet

Hehe.. Når dette sprer seg, kommer de plastiske kirurgene til å gå konk!

Oj, kanskje vi blir saksøkt av dem? Må passe på og få dolere i juryen da ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172965307' post='3555507]

Det kommer hos meg også når jeg stresser. Eller hvis jeg har stæsjet håret og ikke vasker det kjapt etterpå.

Jeg kan heller ikke stasje håret med noe. Heldigvis har jeg masse tykt hår som legger seg dit jeg vil uten stasjing.

Men du ser ut til å ha en skikkelig manke du og da :o)

Gjest blame
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172965421' post='3555511]

Oj, kanskje vi blir saksøkt av dem? Må passe på og få dolere i juryen da ;o)

Psh, ingen som har fått penere.. øh.. jur.. for 8 kr kommer noensinne til å dømme oss!

Skrevet

Jeg kan heller ikke stasje håret med noe. Heldigvis har jeg masse tykt hår som legger seg dit jeg vil uten stasjing.

Men du ser ut til å ha en skikkelig manke du og da :o)

Jeg har manke ja, masse hår. Det er ikke så ofte jeg stæsjer det opp da.

Jeg syns jeg klør mer når jeg svetter også, og når man har mye hår, så svetter man, kjent fenomen eller? :o)

Akkurat nå kløær jeg i tannkjøttet, har spist fenalår og det tåler jeg ikke. Hi hi, klør over alt.

Skrevet

Psh, ingen som har fått penere.. øh.. jur.. for 8 kr kommer noensinne til å dømme oss!

Sant det!

Vi burde startet egen klinikk da vet du, tenk den fortjenesten.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172966048' post='3555524]

Jeg har manke ja, masse hår. Det er ikke så ofte jeg stæsjer det opp da.

Jeg syns jeg klør mer når jeg svetter også, og når man har mye hår, så svetter man, kjent fenomen eller? :o)

Akkurat nå kløær jeg i tannkjøttet, har spist fenalår og det tåler jeg ikke. Hi hi, klør over alt.

Jeg vil ikke klø!

Og må fikk jeg lyst på salt morrpølse som ligger i kjøleskapet :o)

Skrevet

Jeg vil ikke klø!

Og må fikk jeg lyst på salt morrpølse som ligger i kjøleskapet :o)

Jeg er så glad i spekemat. Jeg småspiser hele dagen når jeg har det i hus. Og nå henger det ett helt lår på kjøkkenet, og jeg kan høre at det roper på meg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...