Gå til innhold

En god håndkrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172966536' post='3555536]

Jeg er så glad i spekemat. Jeg småspiser hele dagen når jeg har det i hus. Og nå henger det ett helt lår på kjøkkenet, og jeg kan høre at det roper på meg ;o)

Jeg har en gang spist så mye at jeg våknet dagen etterpå med så mye vann i ansiktet at jeg ikke fikk opp øynene. Så ut som en gris.

Så jeg kan ikke ha mer enn en pakke av spekemat i huset for jeg faller for fristelsen.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Gemini

4

• morsan

3

• Dirflos79

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172963385' post='3555434]

Hun hadde det i tuppene, hadde sånn permantsveis. Sånn skikkelig all round krem det der. Mon tro om ikke jeg får de mye smidige puppene av den også? Den er jo ment for både spener og jur *flirer*

Kanskje et tips for ferske mødre med såre bryster/brystvorter? :)

Skrevet

Husker jeg hadde "husmoreksem" for noen år siden og fikk salve på resept av legen. Hjalp ikke, men ble tipsa om Intensiv Care og av den ble jeg helt bra.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har en gang spist så mye at jeg våknet dagen etterpå med så mye vann i ansiktet at jeg ikke fikk opp øynene. Så ut som en gris.

Så jeg kan ikke ha mer enn en pakke av spekemat i huset for jeg faller for fristelsen.

Oj, da hadde du knasket godt ja. Så ille har det ikke blitt enda, men det er nok pga at slimhinnene i munnen stopper meg.

Vi pleier bare og ha en pakke vi også, men dette var en gave.

Skrevet

Det hjelper kanskje det også ja. Hm, jeg lurer på om ikke jeg skal starte spenol-klinikk? He he, innkjøpskostnadene blir i allefall lave ;o)

Skrevet

Decubal er skikkelig bra!

Takk for tips, da legger jeg meg den på minnet også.

Skrevet

Husker jeg hadde "husmoreksem" for noen år siden og fikk salve på resept av legen. Hjalp ikke, men ble tipsa om Intensiv Care og av den ble jeg helt bra.

Den selger de på vanlig butikk, ikke sant? Tror den var i den serien jeg kjøpte dusjsåpe i nå. Den var god og mild.

Gjest blame
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172966093' post='3555526]

Sant det!

Vi burde startet egen klinikk da vet du, tenk den fortjenesten.

Håhå.. Jeg kan høre klirringen fra kasseapparatene allerede.. Nuvel, det trengs kanskje mye klirring for å få inn noe med 8 kr per gang. Hmmmm.

Skrevet

Håhå.. Jeg kan høre klirringen fra kasseapparatene allerede.. Nuvel, det trengs kanskje mye klirring for å få inn noe med 8 kr per gang. Hmmmm.

Vi lager egne flasker som vi fyller med spenol. kaller det mirakelmiddel er noe i den duren. Selger flaskene dyrt.

Da klirrer det da ;o)

Gjest blame
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173009346' post='3555849]

Vi lager egne flasker som vi fyller med spenol. kaller det mirakelmiddel er noe i den duren. Selger flaskene dyrt.

Da klirrer det da ;o)

Ja! Forsjellige flasker og så gir vi de forskjellige navn, "puppefix", "Hårrevolusjon" osv. Du, dette tror jeg vi har talent for ;)

Skrevet

Ja! Forsjellige flasker og så gir vi de forskjellige navn, "puppefix", "Hårrevolusjon" osv. Du, dette tror jeg vi har talent for ;)

Ja dette kan bli big business!

*ser kronene rulle inn*

Skrevet

Spørs om babyen synes det smaker så veldig godt! ;-)

Skrevet

Spørs om babyen synes det smaker så veldig godt! ;-)

Er det bra nok for ku og kalv, så er det vel bra nok for mor og barn? ;-)

hare1365380455
Skrevet

Handy plus bruker vi på jobb, og den er god.

Skrevet

Handy plus bruker vi på jobb, og den er god.

Den har jeg ikke hørt om. Vet du hvor jeg får kjøpt den?

Skrevet

Jeg bruker Clarins sin, den er veldig bra til min hud.

Skrevet

Jeg bruker Clarins sin, den er veldig bra til min hud.

Jeg har brukt noen Clarins produkter tidligere, og vært fornøyd. Nå legger jeg meg det merket på minnet også.

Skrevet

Har samme problem som deg og jeg bruker en handkrem fra oriflame som jeg er veldig fornøyd med.

Den er uten parfyme, så den svir ikke i "sårene".

Koster ikke så mye heller - 89,- på full pris - ofte på tilbud :-)

Veldig drøy, og veldig effektiv.

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173020736' post='3556031]

Den har jeg ikke hørt om. Vet du hvor jeg får kjøpt den?

Jeg kan prøve å finne ut.... :) Vi bruker en til som er god, så jeg skal sjekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...