Gå til innhold

Jeg må sende en hyggelig melding

Anbefalte innlegg

Gjest feig i kveld og hele helgen
Skrevet

Jeg sendte en koselig SMS i går og fikk øyeblikkelig svar. Nå samler jeg mot og krefter til å sende en til, men jeg TØR ikke. HJELP.

Skrevet

Hva har du å tape? Eller vinne på det? Kom an, gjør det ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har jo ikke skjønt noe som helst.

Hvis du sendte ham en hyggelig sms i går og fikk umiddelbart svar, burde du jo sendt flere sms der og da.

Ikke vente i 24 timer.

Kvinnfolk! Er det ikke det ene så er det det andre.

Skrevet

Hvis du sendte ham en hyggelig sms i går og fikk umiddelbart svar, burde du jo sendt flere sms der og da.

Ikke vente i 24 timer.

Sende umiddelbart svar? Mannfolk sier nå jeg

Skrevet

Hva har du å tape? Eller vinne på det? Kom an, gjør det ;)

Jo jeg ba han passe godt på seg selv og han svarte takk og smilefjes. Jeg kan da ikke skrive det engang til

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sende umiddelbart svar? Mannfolk sier nå jeg

Du mener det er urutinert å holde samtalen gående når du først har hans oppmerksomhet?

Livet er ikke en amerikansk såpeserie der det finnes regler for hvor lenge du bør vente.

Skrevet

Du mener det er urutinert å holde samtalen gående når du først har hans oppmerksomhet?

Livet er ikke en amerikansk såpeserie der det finnes regler for hvor lenge du bør vente.

Når jeg sier pass på deg selv der hvor du er og han skriver takk og smilefjes, skulle jeg da be han engang til å passe på seg selv?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når jeg sier pass på deg selv der hvor du er og han skriver takk og smilefjes, skulle jeg da be han engang til å passe på seg selv?

Har du en telefon av den typen hvor det eneste du kan skrive er "pass på deg selv. :)" du også?

Skrevet

Jo jeg ba han passe godt på seg selv og han svarte takk og smilefjes. Jeg kan da ikke skrive det engang til

I kveld kan du spørre hvordan han har det? Si hva du gjør, evt om du kjeder deg eller noe. Kanskje han ringer deg? :)

Skrevet

I kveld kan du spørre hvordan han har det? Si hva du gjør, evt om du kjeder deg eller noe. Kanskje han ringer deg? :)

Han er bortreist og det blir for dyrt å ringe:(

Skrevet

Har du en telefon av den typen hvor det eneste du kan skrive er "pass på deg selv. :)" du også?

Nei jeg må skrive hver enkelt bokstav.

Skrevet

Han er bortreist og det blir for dyrt å ringe:(

Du kan jo skrive at du tenker på ham.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei jeg må skrive hver enkelt bokstav.

Hvis du jobber skikkelig vil du muligens klare å stokke bokstavene annerledes, og slippe å gjenta gårsdagens melding.

tzatziki1365380058
Skrevet

Ikke vente i 24 timer.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...