Gjest feig i kveld og hele helgen Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg sendte en koselig SMS i går og fikk øyeblikkelig svar. Nå samler jeg mot og krefter til å sende en til, men jeg TØR ikke. HJELP. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hva har du å tape? Eller vinne på det? Kom an, gjør det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du har jo ikke skjønt noe som helst. Hvis du sendte ham en hyggelig sms i går og fikk umiddelbart svar, burde du jo sendt flere sms der og da. Ikke vente i 24 timer. Kvinnfolk! Er det ikke det ene så er det det andre. 0 Siter
Gjest feig i kveld og hele helgen Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du har jo ikke skjønt noe som helst. Hvis du sendte ham en hyggelig sms i går og fikk umiddelbart svar, burde du jo sendt flere sms der og da. Ikke vente i 24 timer. Kvinnfolk! Er det ikke det ene så er det det andre. Sende umiddelbart svar? Mannfolk sier nå jeg 0 Siter
Gjest feig i kveld og hele helgen Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hva har du å tape? Eller vinne på det? Kom an, gjør det Jo jeg ba han passe godt på seg selv og han svarte takk og smilefjes. Jeg kan da ikke skrive det engang til 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Sende umiddelbart svar? Mannfolk sier nå jeg Du mener det er urutinert å holde samtalen gående når du først har hans oppmerksomhet? Livet er ikke en amerikansk såpeserie der det finnes regler for hvor lenge du bør vente. 0 Siter
Gjest feig i kveld og hele helgen Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du mener det er urutinert å holde samtalen gående når du først har hans oppmerksomhet? Livet er ikke en amerikansk såpeserie der det finnes regler for hvor lenge du bør vente. Når jeg sier pass på deg selv der hvor du er og han skriver takk og smilefjes, skulle jeg da be han engang til å passe på seg selv? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Når jeg sier pass på deg selv der hvor du er og han skriver takk og smilefjes, skulle jeg da be han engang til å passe på seg selv? Har du en telefon av den typen hvor det eneste du kan skrive er "pass på deg selv. :)" du også? 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jo jeg ba han passe godt på seg selv og han svarte takk og smilefjes. Jeg kan da ikke skrive det engang til I kveld kan du spørre hvordan han har det? Si hva du gjør, evt om du kjeder deg eller noe. Kanskje han ringer deg? 0 Siter
Gjest feig i kveld og hele helgen Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 I kveld kan du spørre hvordan han har det? Si hva du gjør, evt om du kjeder deg eller noe. Kanskje han ringer deg? Han er bortreist og det blir for dyrt å ringe:( 0 Siter
Gjest feig i kveld og hele helgen Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Har du en telefon av den typen hvor det eneste du kan skrive er "pass på deg selv. :)" du også? Nei jeg må skrive hver enkelt bokstav. 0 Siter
Babette Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Han er bortreist og det blir for dyrt å ringe:( Du kan jo skrive at du tenker på ham. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Nei jeg må skrive hver enkelt bokstav. Hvis du jobber skikkelig vil du muligens klare å stokke bokstavene annerledes, og slippe å gjenta gårsdagens melding. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Du har jo ikke skjønt noe som helst. Hvis du sendte ham en hyggelig sms i går og fikk umiddelbart svar, burde du jo sendt flere sms der og da. Ikke vente i 24 timer. Kvinnfolk! Er det ikke det ene så er det det andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.