tzatziki1365380058 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 går jeg ikke og legger meg?? Tror jeg må gjøre et forsøk nå. God natt! 0 Siter
bouenas Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Har lurt på det samme. Ikke om deg, altså - men meg selv ;o) Prøver å finne sengen jeg også, den har ropt på meg lenge.. God natt 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Har lurt på det samme. Ikke om deg, altså - men meg selv ;o) Prøver å finne sengen jeg også, den har ropt på meg lenge.. God natt Jeg klarte ikke å finne den. Gjør et nytt forsøk nå. Holder på å svime av.... Skjønner ikke hvorfor jeg sitter oppe, men er egentlig så sjelden på dol for tida at jeg måtte komme gjenom ei ukes innlegg eller noe sånt. Tull, naturligvis. g' natt! 0 Siter
bouenas Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg klarte ikke å finne den. Gjør et nytt forsøk nå. Holder på å svime av.... Skjønner ikke hvorfor jeg sitter oppe, men er egentlig så sjelden på dol for tida at jeg måtte komme gjenom ei ukes innlegg eller noe sånt. Tull, naturligvis. g' natt! natt'i natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.