Gå til innhold

Oppgitt over VG

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

VG mente tydeligvis at dette var såpass stort at de valgt å skjmekke det opp på forsiden!!

http://www.vg.no/dagens_vg/

Helt fuckings utrolig!

Det er så utrolig dårlig! Bryr meg katta om puppene til Tone...

Jeg skjønner ikke engang at de kan selge med slike forsider og artikler. De må jo tro fryktelig dårlig om oss lesere...

Skrevet

Gå å legg deg.

De har tydeligvis klart det de vil.

Skape blest, flere titter innom=mer reklame inntekter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Gå å legg deg.

De har tydeligvis klart det de vil.

Skape blest, flere titter innom=mer reklame inntekter.

Ikke for min del! Jeg har nemlig reklamefritt internett via firefox...

ShitDiddelyDo
Skrevet

VG minner mer og mer om Se og Hør.

Gjest drittavis
Skrevet

Jeg har gitt opp den drittavisen - den er rett og slett blitt utrolig useriøs. De gjør alt for å appellere til folks sladderlyst og ikke noe annet.

På deres nettavis i dag har de klint opp et nærbilde av den knuste bilen etter dødsulykken i Stavanger - bare to timer etter at ulykken inntraff. Hva om ikke all familie og bekjent av den omkomne er varslet og plutselig får se bildet på VgNett? De folka der har totalt mistet sunn fornuft - på alle måter.

Skrevet

Jeg er veldig enig med deg. VG er en drittavis.

Gjest enig, men...
Skrevet

Enig at artikkelen var tåpelig. Men avisen skriver også direkte kvalme ting også. Som for noen dager siden med om ei halvnaken dame som veltet seg med slanger(!), påskuddet var at det gav god massasje!!!! Assosiasjonen var da nær til zoofili...Lurer på om en del av de mediafolk der er sprøyte gale.

Skrevet

Jeg som ikke gidder kjøpe VG for å se på pupper, eller knapt gidder flytte blikket en halvmeter ned i bladhylla for å se på det en gang?

Skrevet

VG, Dagbladet og Se&Hør er jo omtrent det samme, bare med forskjellig papirkvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...