Gjest liede Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg tror egentlig bare du var på "feil" sted. Det var definitivt jeg i kveld. Bare 33-35-åringer på meg, og jeg er 25. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Det vet jeg ikke. Jeg har aldri lasta ned film. Men dette vet nok Peach og Dorthe alt om. For øvrig en film jeg har lyst til å se. OK, skal spørre dem! Har fått anonym msn adresse, om du vil kan du jo legge meg til... Er ikke pest og plage... [email protected] Hadde vært koselig fra tid til annen, kan jo prate flere samtidig. Er fremdeles på lærestadiet... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Unge menn har lyst på erfarne kvinner, det er nesten gått litt sport i det. Før ville en gutt ha dødd før de sjekket damer 15-20 år eldre enn dem, men i dag er det pretisje... Nyt det og kos deg, så går du hjem alene. De på vår alder er for trege, og hvis de først sjekker er de så fulle at det hele bare blir ubehagelig.... 0 Siter
tula Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Vi gjør som deg - går etter smårips. ;-) Ja der har vi det;) Ikke rart det blir surr;) 0 Siter
tula Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Jeg tror egentlig bare du var på "feil" sted. Det var definitivt jeg i kveld. Bare 33-35-åringer på meg, og jeg er 25. Da bytter vi neste gang;) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jokke har forresten kjærlighetssanger han også, men de er noe mer nyanserte enn hva du er vant med. Som her: Jeg håper at du er her at du ligger der og sover selv om jeg er full og aldri holder det jeg lover 24 timer det va'kke engang gøy jeg har en liten tjall her unnskyld at jeg løy for jeg mente ikke det jeg sa jeg mente ingenting for jeg mente ikke det jeg gjorde jeg mente ingenting Men ikke grin, ikke grin, vær så snill Du veit at det er ingenting jeg heller vil enn å ligge her med deg i samme seng som deg ligge her med deg I morra når vi våkner kan vi ta en tur på kino Det er mye bra som går nå det er mye bra på kino Jeg har litt spenn i lomma jeg spanderer hvis du vil Hvis du bare slutter å grine vær så snill For jeg mente ikke det jeg sa Jeg mente ingenting Jeg mente ikke det jeg gjorde Jeg mente ingenting Men ikke grin, ikke grin, vær så snill Du veit at det er ingenting jeg heller vil enn å ligge her med deg i samme seng som deg Ligge her med deg, i samme seng som deg Ligge her med deg, i samme seng som deg Ligge her med deg, i samme seng som deg Ligge her med deg, i samme seng som deg Hvorfor vil du ikke tru meg, hvorfor trur du at jeg ljuger Åh, det er en gammel kjempefavoritt! :oD 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Åh, det er en gammel kjempefavoritt! :oD En av de bedre kjærlighetslåtene som finnes. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 En av de bedre kjærlighetslåtene som finnes. Jeg har i årevis prøvd å slå et slag for såkalt Jokke-romantikk, altså den som er blåst for strykere og solnedganger og stearinlys, men som handler om de fine, rare, bittesmå tingene i en ellers nitrist hverdag. DET er fint, det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har i årevis prøvd å slå et slag for såkalt Jokke-romantikk, altså den som er blåst for strykere og solnedganger og stearinlys, men som handler om de fine, rare, bittesmå tingene i en ellers nitrist hverdag. DET er fint, det. Jepp. Og Jokke visste å sette ord på småting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.