Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en DVD spiller som er litt syk. Merket det på avspilling at den gikk tregt rundt. Prøvde å spole , skru av og på +++ men har endt opp med at den står og blinker loading og ellers ingen ting skjer.

Har blant annet en leie-DVD inni som jeg gjerne skulle fått ut.

Er det noe jeg kan gjøre selv eller er det DVD doktor som må til?

Skrevet

Noen har et lite hull ved siden av/under skuffen, der du kan stikke inn en tynn tråd og dytte på mekanismen så skuffen kommer ut.

Skrevet

Noen har et lite hull ved siden av/under skuffen, der du kan stikke inn en tynn tråd og dytte på mekanismen så skuffen kommer ut.

Hmm , tror ikke jeg tør å herpe for mye med den - tar den med til doktoren i morgen!

En ting jeg kom på - tar alle forretninger som selger det merket imot reperasjoner eller må man til egne verksteder???

Skrevet

Hmm , tror ikke jeg tør å herpe for mye med den - tar den med til doktoren i morgen!

En ting jeg kom på - tar alle forretninger som selger det merket imot reperasjoner eller må man til egne verksteder???

Reklamasjonrett 5 år.

Ellers kan du få reparert slikt overalt.

Mulig det lønner seg å kjøpe ny.

Skrevet

Reklamasjonrett 5 år.

Ellers kan du få reparert slikt overalt.

Mulig det lønner seg å kjøpe ny.

Den er kjøpt i 2004 og forh. lite brukt så jeg får satse på reklamasjon.

Takk for svar :-)

Skrevet

Min spiller pleier henge seg opp etter eget forgodtbefinnende, da drar jeg ut kontakten, venter 5 min og setter i igjen. Da virker den fint en stund til. Heldigvis har jeg to i stua og to til i PCen.

Skrevet

Min spiller pleier henge seg opp etter eget forgodtbefinnende, da drar jeg ut kontakten, venter 5 min og setter i igjen. Da virker den fint en stund til. Heldigvis har jeg to i stua og to til i PCen.

Den sto uten strøm hele natten men frmdeles samme feil. Får ta en siste sjekk i morgen tidlig igjen.

Skrevet

Kjøp en ny med brenner og harddisk. Den har jeg mye glede av, Burde hatt to eller tre med harddisk i stua. Nå har jeg en hel diger mappe med 200 plater i tatt opp fra tv.

Skrevet

Kjøp en ny med brenner og harddisk. Den har jeg mye glede av, Burde hatt to eller tre med harddisk i stua. Nå har jeg en hel diger mappe med 200 plater i tatt opp fra tv.

Det er det jeg har. Ny (full) pris da jeg kjøpte den var vel ca. 8000 kr så jeg har lyst til at denne skal leve litt til.

Skrevet

Det er det jeg har. Ny (full) pris da jeg kjøpte den var vel ca. 8000 kr så jeg har lyst til at denne skal leve litt til.

Åtte tusen? Da må det være gull i den.

Det kan du få to-tre gode harddiskopptakere for i dag.

Skrevet

Åtte tusen? Da må det være gull i den.

Det kan du få to-tre gode harddiskopptakere for i dag.

Prisene ha jo rast ned - og jeg betalte jo selvfølgelig ikke 8000 heller !! :-)

Har vært på verksted i dag - var visst en kjent feil så da går det hvertfall på garanti vil jeg tro -selv om det erover 2 år siden jeg kjøpte den.

Og jeg har fått forlenget leien av DVD'en ..... :-)

Skrevet

Har vært på verksted i dag - var visst en kjent feil så da går det hvertfall på garanti vil jeg tro -selv om det erover 2 år siden jeg kjøpte den.

Snart blir det billigere å kjøpe den DVD'en.

:-)

Skrevet

Hvis du ikke betalte 8000, hva betalte du da? 7995 ?

Skrevet

Hvis du ikke betalte 8000, hva betalte du da? 7995 ?

Neida - 4000 og noe. Man har da litt forretningsvett!! :-)

Skrevet

Jeg kjøpte den første i det herrens år 2000 for 4500 kr. Det var en testvinner og svinedyr den gangen. Pioneer DV525SF Sonefri! Miljøgebyr 10 kr.

Slå den!

I dag er den a piece of crap.

Skrevet

Jeg kjøpte den første i det herrens år 2000 for 4500 kr. Det var en testvinner og svinedyr den gangen. Pioneer DV525SF Sonefri! Miljøgebyr 10 kr.

Slå den!

I dag er den a piece of crap.

*Hehe* En av gangene eksen og jeg var i Oslo i 1998 el. 1999 var vi inne på ei hifi-sjappe og spurte på dvd-spillere. Det var helt nytt da og svinedyrt, som du sier.

Vi fikk da beskjed om at det kom til å ta maaaang år før prisen kom ned i under 3500,-! Om i det hele tatt! De skulle bare visst at noen år senere får man kjøpt dem for 399,- på Rimi...

Skrevet

*Hehe* En av gangene eksen og jeg var i Oslo i 1998 el. 1999 var vi inne på ei hifi-sjappe og spurte på dvd-spillere. Det var helt nytt da og svinedyrt, som du sier.

Vi fikk da beskjed om at det kom til å ta maaaang år før prisen kom ned i under 3500,-! Om i det hele tatt! De skulle bare visst at noen år senere får man kjøpt dem for 399,- på Rimi...

Jeg har enda den første håndholdte mobiltelefonen, kjøpt ca år 1983 til en pris av 33 tusen kroner. Pluss mva. NMT900.

Damen i butikken lo en hjertelig latter da jeg sa at de kunne produseres effektivt for noen hundrelapper med tida, og ville bli allemannseie. Det var så latterlig at en annen kunde som sto der også begynte å le av den gale Keinstein. Tenk å påstå noe sånt. For riktig å melde meg inn på galehuset påsto jeg også at det om ikke lenge ville finnes minst et meldingssystem som folk kunne bruke hjemme eller ha i lomma.

"Telefax i lomma?" kvekket den andre kunden som en annen frosk. Ha-ha-ho-ho.

Egentlig var ikke påstanden min, men tlhørte opprinnelig en svensk professor som hadde peiling, og som oppfant musa en gang i tida. Jeg trodde på han, men det gjorde ingen andre visst.

Det skulle vært moro å møtt igjen dama.

Skrevet

DNBNor sitt datasystem knela i helga visst. Det er godt IT får noe å gjøre i helgene, ikke bare sjekke og drekke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...