Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til London neste Søndag, og er fremme ved hotellet ca kl.15.00.

Hotellet ligger like ved Kensington Park. Har dere noen gode tips til ting man kan gjøre i London søndag ettermiddag? Det meste av butikker etc er vel stengt da?

Vi skal ha 4 overnattinger, så vi har ikke hastverk med å se ting den dagen.

Gjest midia
Skrevet

Vet ikke om guide bussene kjører på søndager, men jeg kan anbefale dere å ta den for å bli litt bedre kjent.

God tur!

Skrevet

Vet ikke om guide bussene kjører på søndager, men jeg kan anbefale dere å ta den for å bli litt bedre kjent.

God tur!

Det hadde vært litt smart ja, de kjører vel litt forskjellige guideturer, noen korte og noen lengre ruter?

Skrevet

De store butikkene i sentrum har åpent på søndag også.

Men jeg tror jeg hadde tatt en tur i parken; det er vel vår i London nå.

Skrevet

Butikkene langs Oxford Street er oppe til 17/18-tiden på søndager.

Skrevet

Butikkene langs Oxford Street er oppe til 17/18-tiden på søndager.

Å herlig!

Har spinket og spart i lengre tide nå, for å ha shoppingpenger :)

Gjest ppssw
Skrevet

Tur i parken!

Restaurantbesøk.

Museene vel åpne? Og National Gallery?

På science museum mååå dere se de tre-dimensjonale filmene de har, enter dere har barn med i reisefølget eller ikke.

Fotballkamp??

Skrevet

Både krokus og påskeliljer i forrige uke :) Ikke så mye i Hyde Park, men flere andre steder.

*hater snø*

Skrevet

De fleste butikkene i London er åpne på søndager, ikke bare de største, men tror de stenger sånn i 4-5 tiden da.

Skrevet

Både krokus og påskeliljer i forrige uke :) Ikke så mye i Hyde Park, men flere andre steder.

*hater snø*

Ahh, du var der i forrige uke?

Jeg ser frem til å reise fra snøen her (er sørlending).

Hvordan var temperaturen? Må vi ha støvletter og tykke jakker?

Skrevet

Tur i parken!

Restaurantbesøk.

Museene vel åpne? Og National Gallery?

På science museum mååå dere se de tre-dimensjonale filmene de har, enter dere har barn med i reisefølget eller ikke.

Fotballkamp??

Vi har med barn ja..

3 generasjoner jenter på tur, så det blir ikke noe pub til pub reise, men masse sightseeing og shopping. :)

Skrevet

Vi hadde +10 og lettskyet stort sett hele uka, litt regn de tot siste dagene. Gikk i vindjakke med tynn ullgenser under på det meste.

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml

Skrevet

Det hadde vært litt smart ja, de kjører vel litt forskjellige guideturer, noen korte og noen lengre ruter?

Så kan du hoppe av og på bussene når du passer det. Billetten gjelder i 24 timer

Skrevet

Det vi gjorde på søndagen da vi var i London, var å ta med nøtter og mate ekorn i Hyde Park. Så tok vi en tur på London Aquarium og så på haier og fisker og sånn.

Skrevet

heldiggriser!!

Ja, vi vet det :)

Gleder oss masse

Skrevet

tror ikke dere trenger stovletter og tykke jakker.

Ha med en regnjakke og evt en deilig genser,, vanlige sko.. mange av Engelskmennene kler seg naa i t-shirts. I gaar var det en 12-14 grader, jeg fros litt,, men mange gikk i T-skjorte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...