Gjest huppla Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hvordan vasker dere egentlig gulvet hjemme i leiligheten / huset? Til nå har jeg tatt en bøtte varmt vann med grønnsåpe, dyppet kluten oppi og deretter satt kluten på sånn kostestativ med en metallsak nederst. Føler egentlig ikke at gulvet blir så veldig rent av dette, vanskelig å forklare. Så vil dere være så snille å fortelle meg hvordan dere vasker for å få det renest mulig på gulvet deres? Jeg har vanlig tregulv. Tusen takk altså 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Først: Støvsuge eller tørrmoppe. Dernest: Bruker mopp og bøtte med ajax-vann. Vri opp moppen og sett den på moppestaven og vask i s-mønster mot deg. Ta opp rusket med moppen/kost&støvbrett/støvsuger etterpå. Voila! 0 Siter
Elis31 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Vi bruker sprayflaske og mopp. Spruter med sprayflasken og tørker opp med mopp. Vi har sånn mopper med kort bust på. Du får vel både kjøpt i dagligvaren (er det jif som har har?) samt jernia andre som selger sini sine. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 http://www.irobot.com/sp.cfm?pageid=128 en sånn vil jeg ha 0 Siter
kaffepiken Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har laminat, og jeg vasker ikke så ofte. Støvsuger i stedet. Når jeg vasker blir det gjerne til at jeg støvsuger først og så sveiper jeg bare over til slutt med en fuktig våtmopp. Men siden du har tregulv er det vel lurt å fortsette å vaske som du gjør, med grønnsåpe for å mette trevirket? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Støvsuger alltid først for å få opp rusk og rask. Deretter våtmopp med såpevann, skyller moppen ganske ofte. Gjør vel samme susen som fille og vaskestav, men jeg synes den er enklere å holde på med. Bruker en mopp fra Jif jeg da. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Først: Støvsuge eller tørrmoppe. Dernest: Bruker mopp og bøtte med ajax-vann. Vri opp moppen og sett den på moppestaven og vask i s-mønster mot deg. Ta opp rusket med moppen/kost&støvbrett/støvsuger etterpå. Voila! Er du Princess Peach med nytt navn, eller er du ny? 0 Siter
Peachy Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er du Princess Peach med nytt navn, eller er du ny? Jeg er PP med nytt nick, ja. 0 Siter
bouenas Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 http://www.irobot.com/sp.cfm?pageid=128 en sånn vil jeg ha Sånn vil jeg også ha ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er PP med nytt nick, ja. Ah, så bra =) Ellers hadde jeg blitt litt sur. 0 Siter
Peachy Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ah, så bra =) Ellers hadde jeg blitt litt sur. Kan ikke ha så mange Peacher her, nei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.