Gjest hypokonderinnen Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Har hatt omgangssyke og urinveisinfeksjon og har vært kvalm og kastet opp hver dag i en uke nå. nå har det kommet blod når jeg har kastet opp også Er det farlig? 0 Siter
Elis31 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Blod i oppkast hadde jeg absolutt søkt lege for - hypokonder ller ikke 0 Siter
Gjest hypokonderinnen Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Blod i oppkast hadde jeg absolutt søkt lege for - hypokonder ller ikke Hvordan kan jeg vite om det er blod, eller om det kan være fra ketchupen jeg hadde på pastaen i går? 0 Siter
nestenlege Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hei, du spør lenger ned om du har kastet opp ketchupen du spiste i går, og det kan man vel anta at du ikke har gjort. normalt vil oppkast av blod være et alvorlig tegn. Nå skriver du at du har kastet opp en uke i strekk, og da snakker vi antakelig om at du har fått såkalte Mallory-Weiss tears, som er små rifter som kan blø litt. disse kommer ved langvarig oppkast. Antakelig er det kun små streker av blod i oppkastet? Dette er ikke farlig, kun ubehagelig. Men: dersom du kaster opp friskt blod og det er blod i hovedsak som kommer opp, da skal du oppsøke legevakt så fort som mulig. 0 Siter
Gjest hypokonderinnen Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hei, du spør lenger ned om du har kastet opp ketchupen du spiste i går, og det kan man vel anta at du ikke har gjort. normalt vil oppkast av blod være et alvorlig tegn. Nå skriver du at du har kastet opp en uke i strekk, og da snakker vi antakelig om at du har fått såkalte Mallory-Weiss tears, som er små rifter som kan blø litt. disse kommer ved langvarig oppkast. Antakelig er det kun små streker av blod i oppkastet? Dette er ikke farlig, kun ubehagelig. Men: dersom du kaster opp friskt blod og det er blod i hovedsak som kommer opp, da skal du oppsøke legevakt så fort som mulig. takk skal du ha for at du svarte meg:). Da trenger jeg ikke å dra til legevakta med det samme i hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.