Gå til innhold

Utrolig lettvind middag, trenger tips!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg lurer da på nå siden jeg ikke orker å lage mat og ta oppvask. Om det finnes noen middager som jeg kan kjøpe. Vet det er fjordland og slike ting, pizza og at jeg kjøper ute. Det er det jeg kommer på som ikke er så mye jobb med. Men er det noen andre forslag der ute?

Skrevet

Fiskegrateng fra frysedisken?

Vårruller (også fra frysedisken), med eller uten litt ris ved siden av.

Pølser med brød/lompe/potetsalat

Gjest Tacomix
Skrevet

Fiskegrateng fra frysedisken?

Vårruller (også fra frysedisken), med eller uten litt ris ved siden av.

Pølser med brød/lompe/potetsalat

Tusen takk for at du er min hjerne! Den er desverre også ute av drift!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Slenger meg på flisa sitt innlegg, ostesmørbrød. Knallgodt, enkelt og minimalt med oppvask.

Mrs. Wallace
Skrevet

En halv kylling og en pose ferdigsalat, feks Cæsarsalat. Og evt grovt rundstykke ved siden av.

Vanvittig enkelt, raskt og relativt sunt.

Skrevet

Ferdige kyllingkjøttboller som stekse i panna, og spises med pasta! Gjerne fullkornspasta og/eller tricolor-pasta.

Skrell noen gulrøtter og knask ved siden av.

Skrevet

Ferdige kyllingkjøttboller som stekse i panna, og spises med pasta! Gjerne fullkornspasta og/eller tricolor-pasta.

Tror det der ble i vanskeligste laget altså. Stakkars menneske har lungebetennelse og influensa, da hadde jeg aldri orket å stå så lenge foran komfyren. ;)

Skrevet

Omelett og en skive grovt brød.

Ikke akkurat middag, men veldig godt.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ostesmørbrød!

Tusen takk! Ja, det hadde vært noe. For jeg har jo toast jern:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Ostesmørbrød!

Tusen takk! Ja, det hadde vært noe. For jeg har jo toast jern:)

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173034035' post='3556334]

Slenger meg på flisa sitt innlegg, ostesmørbrød. Knallgodt, enkelt og minimalt med oppvask.

Takk for svaret! Ja, det er minimalt med oppvask når jeg har toast jern også.

Gjest Tacomix
Skrevet

En halv kylling og en pose ferdigsalat, feks Cæsarsalat. Og evt grovt rundstykke ved siden av.

Det forslaget ditt hadde vært noe. Det må jeg bare bruke en av disse dagene her. Har salat hjemme her, så da trenger jeg bare kyllingen:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det forslaget ditt hadde vært noe. Det må jeg bare bruke en av disse dagene her. Har salat hjemme her, så da trenger jeg bare kyllingen:)

Gjest Tacomix
Skrevet

.

Nå ble det mye surr her. Tror jeg bare må finne senga igjen jeg!

God natt!

Gjest Tacomix
Skrevet

Omelett og en skive grovt brød.

Ikke akkurat middag, men veldig godt.

Det hadde jeg faktisk tenkt til å lage i morgen. Så håper det går greit!

Gjest Tacomix
Skrevet

Det hadde vært sikkelig god mat det, men jeg orker ikke så mye styr og oppvask. Det er så vidt jeg puster her jeg sitter, så det går ikke så bra med så mye oppvask etter middagen!

Får heller lage den middagen når jeg blir frisk igjen!

Skrevet

Tror det der ble i vanskeligste laget altså. Stakkars menneske har lungebetennelse og influensa, da hadde jeg aldri orket å stå så lenge foran komfyren. ;)

Man må da stå olenger ved komfyren for å steke et ostesmørbrød;-) Pasta passer seg selv, og man kan alltids varme opp kjøttbollene i pastavannet på slutten av koketiden.

Fikk forresten ikke med meg det m influensa. Tror jeg hadde nøyd meg med en vanlig brødskive.

Skrevet

Det hadde vært sikkelig god mat det, men jeg orker ikke så mye styr og oppvask. Det er så vidt jeg puster her jeg sitter, så det går ikke så bra med så mye oppvask etter middagen!

Får heller lage den middagen når jeg blir frisk igjen!

Jeg hadde ikke giddet å lage middag da - tatt meg en brødskive eller kokt havregrøt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...