Gå til innhold

Utrolig lettvind middag, trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man må da stå olenger ved komfyren for å steke et ostesmørbrød;-) Pasta passer seg selv, og man kan alltids varme opp kjøttbollene i pastavannet på slutten av koketiden.

Fikk forresten ikke med meg det m influensa. Tror jeg hadde nøyd meg med en vanlig brødskive.

Ostesmørbrødet legger man bare i ovnen eller microen vel, så passer det seg selv.

Det med influensaen skrev hun kanskje ikke akkurat her...

Gjest Tacomix
Skrevet

Man må da stå olenger ved komfyren for å steke et ostesmørbrød;-) Pasta passer seg selv, og man kan alltids varme opp kjøttbollene i pastavannet på slutten av koketiden.

Fikk forresten ikke med meg det m influensa. Tror jeg hadde nøyd meg med en vanlig brødskive.

Jeg har toast jern, så det lager seg selv! Jeg orker ikke bare en vanlig brødskive. Jeg er nemlig et middags menneske og spiser heller gjerne middag enn en tør brødskive.

Har fått noen fine ideer nå, så da greier jeg meg sikkert denne uka. Problemet blir bare hvem som gidder å leke slave for meg med handling!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å lage middag da - tatt meg en brødskive eller kokt havregrøt:-)

Du er flink til å ha forslag, det skal du ha for! Jeg er syk, men er et middags menneske. Så heller en middag enn en brødskive hos meg. Å til det du skrev til Åsemor. Jeg nevte ingen ting ang. sykdom i dette innlegget, det har jeg nevt så mange andre ganger at jeg ikke gadd å repitere det.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Grove rundstykker i stekeovnen. Stekte torskebiter inni. Litt agurk og dressing/rømme. Godt, sundt og enkelt

Skrevet

Ostesmørbrødet legger man bare i ovnen eller microen vel, så passer det seg selv.

Det med influensaen skrev hun kanskje ikke akkurat her...

Ostesmørbrød i micro hørtes utrolig seigt ut. Må jo få skikkelig stekeskorpe! ;-)

Skrevet

Jeg har toast jern, så det lager seg selv! Jeg orker ikke bare en vanlig brødskive. Jeg er nemlig et middags menneske og spiser heller gjerne middag enn en tør brødskive.

Har fått noen fine ideer nå, så da greier jeg meg sikkert denne uka. Problemet blir bare hvem som gidder å leke slave for meg med handling!

Toastjern er supert - får en dobbeltdekker og slipper å bruke stekepanna! :-)

Tips: Legg en salamipølse inni, sammen med osten.

Har ikek fått med meg alle sykdomstrådene, men du får ha god bedring! :-)

Skrevet

Ostesmørbrød i micro hørtes utrolig seigt ut. Må jo få skikkelig stekeskorpe! ;-)

Æsj, nå husker jeg hvorfor jeg aldri spiser ostesmørbrød. *kvalm*

Skrevet

Jeg er også et middagsmenneske, og når jeg er syk blir det ofte til at jeg spiser tomatsuppe, skive med speilegg, nudler, fiskepinner med potetmos, skiver med fiskekaker eller karbonader eller hva nå jeg har tilgjengelig. En dag da jeg hadde litt hvitløk liggende, hakket jeg hvitløk og hadde oppi nudlene. Hvis det er kjedelig med bare nudler, går det greit å ha pølser, karbonader, kylling eller krutonger til.

God bedring!

Gjest Tacomix
Skrevet

Grove rundstykker i stekeovnen. Stekte torskebiter inni. Litt agurk og dressing/rømme. Godt, sundt og enkelt

Det

hørtes

virkelig

godt

ut

også!

Tusen

takk!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er også et middagsmenneske, og når jeg er syk blir det ofte til at jeg spiser tomatsuppe, skive med speilegg, nudler, fiskepinner med potetmos, skiver med fiskekaker eller karbonader eller hva nå jeg har tilgjengelig. En dag da jeg hadde litt hvitløk liggende, hakket jeg hvitløk og hadde oppi nudlene. Hvis det er kjedelig med bare nudler, går det greit å ha pølser, karbonader, kylling eller krutonger til.

God bedring!

Takk

for

det!

Håper

å

bli

bra

snart!

Takk

for

at

du

skrev

det

du

pleier

å

spise,

var

jo

noe

jeg

kunne

plokket

ut

derfra:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Havregrøt.

Takk!

Pleier

å

spise

det

innimellom!

Gjest Tacomix
Skrevet

Havregrøt.

Takk!

Pleier

å

spise

det

innimellom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...