flisa Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168691 Hæ? sånn stod jo alle med sigarettsneipene før! 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Enig, men Blair selv kommenterer jo bildet uten å nevne sneip-teorien... 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Enig, men Blair selv kommenterer jo bildet uten å nevne sneip-teorien... Han må jo synes at det er verre å ha røyka enn å ha nappa laksen .) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Han må jo synes at det er verre å ha røyka enn å ha nappa laksen .) Spørs hva han røyka*he he* 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Himmelske hav...Ja har ikke journalistene noe, så får man lete. Sneip eller ei, dette blir for dumt å slå opp i media. Han er jo bare guttungen på bildet 0 Siter
Piraye Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 wooo! Blairs "mørke" fortid!! Ærlig talt, har ikke folk annet å henge seg opp i enn å bli sjokkert over at han også engang har vært ung, gjort sprø ting og hatt det gøy?!? (ikke du da, men de som blåser opp bildet...) Og ja, han kunne likegodt hatt en sneip der.... Jøssenavn! Her ser jeg alt jeg går glipp av siden jeg ikke leser se og hør.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.