Peachy Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hvilken personlighet har du? Sjekk selv i denne testen. http://www.youthink.com/quiz.asp?action=take&quiz_id=6066 Jeg fikk dette resultatet: Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk samme resultat som deg So vi er to outgoing academic persons da 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk samme resultat som deg So vi er to outgoing academic persons da Konge. 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Fikk det samme som deg. :-) Virker som om de fleste er normale, da. 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 A jeg også. Da er vi vel normale begge to. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk det samme som deg. Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173036204' post='3556429] Jeg fikk det samme som deg. Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia Alle får visst det samme... Hadde vært morsomt å se om noen var skikkelig unormale. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Oj! Jeg tok den en gang til, og valgte noen andre alternativer enn første gang - for jeg ser nemlig flere alternativer,særlig p de to-tre siste, og da fikk jeg dett svaret! Ikke så dumt det heller da Outcome E - The Spirit. Based on the descriptions you chose, you are very imaginative, creative, and love to dream. You'd probably be a good writer, artist, or musician. It is easy for you to find beauty in the world, and value your experiences. 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Oj! Jeg tok den en gang til, og valgte noen andre alternativer enn første gang - for jeg ser nemlig flere alternativer,særlig p de to-tre siste, og da fikk jeg dett svaret! Ikke så dumt det heller da Outcome E - The Spirit. Based on the descriptions you chose, you are very imaginative, creative, and love to dream. You'd probably be a good writer, artist, or musician. It is easy for you to find beauty in the world, and value your experiences. Stilig. Kanskje du har flere personligheter. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Stilig. Kanskje du har flere personligheter. Splittet personlighet! Ja det må være meg!! Av og til når jeg har mensen kjenner jeg faktisk sånn... ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Outcome C - The Scientist. Based on the descriptions you chose, you have quite a unique mind. You are creative, introverted, and find it hard to meet new people. You are constantly looking for new methods and ideas, and find excitement in learning. Føler vel ikke helt at det passer egentlig... 0 Siter
tula Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Outcome C - The Scientist. Based on the descriptions you chose, you have quite a unique mind. You are creative, introverted, and find it hard to meet new people. You are constantly looking for new methods and ideas, and find excitement in learning. Føler vel ikke helt at det passer egentlig... Du hadde iallfall noe annet enn resten av oss. 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia Som de aller fleste, da. 0 Siter
Gjest bruksanvisning Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Outcome B - The Comic. Based on the descriptions you chose, you are charming, witty, and optomistic. You can find humour in even the darkest situation, and you find it easy to meet new people. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Outcome C - The Scientist. Based on the descriptions you chose, you have quite a unique mind. You are creative, introverted, and find it hard to meet new people. You are constantly looking for new methods and ideas, and find excitement in learning. Føler vel ikke helt at det passer egentlig... Hehe. Den fikk jeg også:-) Men jeg føler at den var skremmende passende jeg, da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.