Debra-irl Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Har kjøpt sesong 1 og 2. Skulle gjerne hatt kloa i sesong 3 også. Noen som vet hvor den er å få tak i?? Har sjekket dvdhuset og cdon der jeg pleier å handle, men der ser det ikke ut til at den er kommet ennå.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Den har ikke kommet ennå. Ser at den nettopp har begynt å gå på Canal+. Vil tro den dukker opp på dvd til sommeren/høsten. 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Den er ikke ferdig vist på tv i USA ennå, så jeg tviler på at den kommer på dvd før tidligst neste år. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Den har ikke kommet ennå. Ser at den nettopp har begynt å gå på Canal+. Vil tro den dukker opp på dvd til sommeren/høsten. det er aaaaaaltfor lenge å vente. *sukk* 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Den er ikke ferdig vist på tv i USA ennå, så jeg tviler på at den kommer på dvd før tidligst neste år. hyyyyl. Jeg hater å vente. Jeg er altfor utålmodig. Men takk for svar uansett... 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 hyyyyl. Jeg hater å vente. Jeg er altfor utålmodig. Men takk for svar uansett... Du får gjøre som meg, laste ned etterhvert. Men jeg skal SELVSAGT kjøpe den på dvd når den kommer ut! 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Du får gjøre som meg, laste ned etterhvert. Men jeg skal SELVSAGT kjøpe den på dvd når den kommer ut! Jeg er helt grønn på dette med å laste ned serier. Skal legge storesøster her nå, men kommer på msn straks jeg er ferdig med det, kanskje du kan guide meg? 0 Siter
Peachy Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg er helt grønn på dette med å laste ned serier. Skal legge storesøster her nå, men kommer på msn straks jeg er ferdig med det, kanskje du kan guide meg? Ja, jeg kan prøve. Hvis jeg rekker det før jeg skal på jobb, da. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Ja, jeg kan prøve. Hvis jeg rekker det før jeg skal på jobb, da. kan evt ta det neste gang....:-) 0 Siter
Peachy Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 kan evt ta det neste gang....:-) Ser ut som det må bli det ja. Jeg måtte dra på jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.