Gå til innhold

Bestille fra Brio - får ikke lov??

Anbefalte innlegg

Gjest Tjekka tjukka
Skrevet

Jeg har veldig lyst å bestille noe fra Brio-katalogen, men så viser det seg at jeg bare kan bestille dersom jeg har en bedrift, eller organisasjons-nummer... De kunne ikke gi meg noe god forklaring på det da jeg ringte, men sa at det dessverre alltid hadde vært slik. Jeg hverken driver et firma, eller har noen i familien som har et firma. Er det noen som aner hvordan jeg kan gjøre det da? evt, jeg har en bekjennt som har et firma han ikke har inntekter på (ikke spør, han har alt mulig som det går an å ha her på jorden), så jeg lurer på om jeg kan bestille gjennom denne "organisasjonen"? og hvis jeg gjør det, må han da skatte for det jeg bestiller? Hvordan funker det?

Takk takk for svar!!

Skrevet

Gå til lekebutikken og be de bestille for deg?

Gjest Tjekka tjukka
Skrevet

Gå til lekebutikken og be de bestille for deg?

Det er forskjell på Brio-butikkene og Brio-katalogen. For mange av varene leveres ikke til butikkene, men må bestilles. Og jeg kan ikke bestille gjennom butikken, for det blir ikke det samme som å bestille som et firma.

Skrevet

Hva med å se hvilket merke varen du er interessert i er, og forsøk å finne denne varen fra et annet sted, eventuelt nettbutikk, norsk eller utenlansk?

Mista nikket
Skrevet

Hvis du eller mannen din er i jobb kan det være en mulighet å spørre sjefen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...