Gjest Tjekka tjukka Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har veldig lyst å bestille noe fra Brio-katalogen, men så viser det seg at jeg bare kan bestille dersom jeg har en bedrift, eller organisasjons-nummer... De kunne ikke gi meg noe god forklaring på det da jeg ringte, men sa at det dessverre alltid hadde vært slik. Jeg hverken driver et firma, eller har noen i familien som har et firma. Er det noen som aner hvordan jeg kan gjøre det da? evt, jeg har en bekjennt som har et firma han ikke har inntekter på (ikke spør, han har alt mulig som det går an å ha her på jorden), så jeg lurer på om jeg kan bestille gjennom denne "organisasjonen"? og hvis jeg gjør det, må han da skatte for det jeg bestiller? Hvordan funker det? Takk takk for svar!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Gå til lekebutikken og be de bestille for deg? 0 Siter
Gjest Tjekka tjukka Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Gå til lekebutikken og be de bestille for deg? Det er forskjell på Brio-butikkene og Brio-katalogen. For mange av varene leveres ikke til butikkene, men må bestilles. Og jeg kan ikke bestille gjennom butikken, for det blir ikke det samme som å bestille som et firma. 0 Siter
Idéfix Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hva med å se hvilket merke varen du er interessert i er, og forsøk å finne denne varen fra et annet sted, eventuelt nettbutikk, norsk eller utenlansk? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hvis du eller mannen din er i jobb kan det være en mulighet å spørre sjefen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.