Gå til innhold

Hva skal vi gjøre til sommeren?

Anbefalte innlegg

Ilovenewyork
Skrevet

Vi har to uker ferie sammen til sommeren(meg,mann og to barn),men siden vi skal på ferie til syden i september så må vi være litt sparsomme med pengene i sommer.

Noen som har forslag til hva vi kan gjøre som ikke koster så mye penger?

Har tenkt å gå på telt tur etpar dager,men skulle gjerne funnet på noe mer.

Skrevet

Med telt og en bil så kan dere oppleve mye. Campingplasser er fint for ungene, alltid noen å leke med og dere kan nyte noen late soldager.

Jeg ville prøvd å campe nær eks dyreparken eller annen opplevelsespark. Det koster litt å inn i sånne, men for en dag det blir :)

For alt jeg vet så sitter du i Alta nå, og der er jeg lite kjent :) Det blir vrient å foreslå noe uten å vite utganspunktet/bosted nå.

Skrevet

har arbeidsplassene deres tilgang på leie av rimelige hytter/ leiligheter? Kunne det være en mulighet?

Ilovenewyork
Skrevet

har arbeidsplassene deres tilgang på leie av rimelige hytter/ leiligheter? Kunne det være en mulighet?

Min manns jobb har hytte ved sjøen.

Det er mange som jobber der,så det er ikke så mye sjangs for å klare å få låne den,men det er verdt et forsøk.

Ilovenewyork
Skrevet

Med telt og en bil så kan dere oppleve mye. Campingplasser er fint for ungene, alltid noen å leke med og dere kan nyte noen late soldager.

Jeg ville prøvd å campe nær eks dyreparken eller annen opplevelsespark. Det koster litt å inn i sånne, men for en dag det blir :)

For alt jeg vet så sitter du i Alta nå, og der er jeg lite kjent :) Det blir vrient å foreslå noe uten å vite utganspunktet/bosted nå.

Jeg bor en halvtimes kjøretur fra dyreparken og vi skal kjøpe årskort i år,så dyreparken får vi oppleve noen ganger i sommer ja :o).

Skrevet

Jeg bor en halvtimes kjøretur fra dyreparken og vi skal kjøpe årskort i år,så dyreparken får vi oppleve noen ganger i sommer ja :o).

Når dere bor i et sommerparadis så trenger dere ikke reise langt. Dere har sikkert båt også? Ellers så ville jeg ha leid en å tatt avgårde på telttur i blindleia :)

Ilovenewyork
Skrevet

Når dere bor i et sommerparadis så trenger dere ikke reise langt. Dere har sikkert båt også? Ellers så ville jeg ha leid en å tatt avgårde på telttur i blindleia :)

Vi eier ikke båt,gubben er ikke båt interessert.

Tenkte å campe par dager ved sjøsanden i mandal,der er det jo så fint,ellers vet jeg ikke helt.

Vi finner nok på noe :o).

Gjest ett forslag
Skrevet

Dere kan være hjemme og invitere venner på grillparty! Dere kan dra på småturer (museum, strand) i lokalmiljøet.

Skrevet

Min manns jobb har hytte ved sjøen.

Det er mange som jobber der,så det er ikke så mye sjangs for å klare å få låne den,men det er verdt et forsøk.

sjekk også http://www.statsskog.no De har ofte rimelige hytter til utleie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...