Ilovenewyork Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Vi har to uker ferie sammen til sommeren(meg,mann og to barn),men siden vi skal på ferie til syden i september så må vi være litt sparsomme med pengene i sommer. Noen som har forslag til hva vi kan gjøre som ikke koster så mye penger? Har tenkt å gå på telt tur etpar dager,men skulle gjerne funnet på noe mer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Med telt og en bil så kan dere oppleve mye. Campingplasser er fint for ungene, alltid noen å leke med og dere kan nyte noen late soldager. Jeg ville prøvd å campe nær eks dyreparken eller annen opplevelsespark. Det koster litt å inn i sånne, men for en dag det blir For alt jeg vet så sitter du i Alta nå, og der er jeg lite kjent Det blir vrient å foreslå noe uten å vite utganspunktet/bosted nå. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 har arbeidsplassene deres tilgang på leie av rimelige hytter/ leiligheter? Kunne det være en mulighet? 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 har arbeidsplassene deres tilgang på leie av rimelige hytter/ leiligheter? Kunne det være en mulighet? Min manns jobb har hytte ved sjøen. Det er mange som jobber der,så det er ikke så mye sjangs for å klare å få låne den,men det er verdt et forsøk. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Med telt og en bil så kan dere oppleve mye. Campingplasser er fint for ungene, alltid noen å leke med og dere kan nyte noen late soldager. Jeg ville prøvd å campe nær eks dyreparken eller annen opplevelsespark. Det koster litt å inn i sånne, men for en dag det blir For alt jeg vet så sitter du i Alta nå, og der er jeg lite kjent Det blir vrient å foreslå noe uten å vite utganspunktet/bosted nå. Jeg bor en halvtimes kjøretur fra dyreparken og vi skal kjøpe årskort i år,så dyreparken får vi oppleve noen ganger i sommer ja ). 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg bor en halvtimes kjøretur fra dyreparken og vi skal kjøpe årskort i år,så dyreparken får vi oppleve noen ganger i sommer ja ). Når dere bor i et sommerparadis så trenger dere ikke reise langt. Dere har sikkert båt også? Ellers så ville jeg ha leid en å tatt avgårde på telttur i blindleia 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Når dere bor i et sommerparadis så trenger dere ikke reise langt. Dere har sikkert båt også? Ellers så ville jeg ha leid en å tatt avgårde på telttur i blindleia Vi eier ikke båt,gubben er ikke båt interessert. Tenkte å campe par dager ved sjøsanden i mandal,der er det jo så fint,ellers vet jeg ikke helt. Vi finner nok på noe ). 0 Siter
Gjest ett forslag Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Dere kan være hjemme og invitere venner på grillparty! Dere kan dra på småturer (museum, strand) i lokalmiljøet. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Min manns jobb har hytte ved sjøen. Det er mange som jobber der,så det er ikke så mye sjangs for å klare å få låne den,men det er verdt et forsøk. sjekk også http://www.statsskog.no De har ofte rimelige hytter til utleie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.