Gå til innhold

Hotel.com, hotel.no, norwegian etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli helt tullete av å sjekke opp hoteller i London nå.

har sjekket så mange hoteller og samtidig lest anmeldelser på www.tripadvisor.com, og det er jo bare død og fordervelse på samtlige hoteller jo!

Har lagt meg på ca 3 stjerners, maks 1000 kr natten, og det er så utrolig vanskelig å finne noe fint.

Altså, kanskje min hotel standard er litt høy da, men det ser jo så lite pent ut og så trangt at jeg lurer på om jeg forventer luksus på 3 stjerners hoteller, eller om hotellene i England generelt _er_ så stygge?

En annen ting, igår kostet et hotell for 7 kvelder 4300, idag kostet det 4800! Er det vanlig med så stort prishopp i løpet av EN dag?

Skrevet

Det finnes så utrolig mange hotellsøkesider, så man kan bli litt forvirret. I tillegg til de du har prøvd, har jeg også hatt hell med meg på http://www.sunhotels.no

Når det gjelder standarden på hotell i England, er de generelt dårligere enn for eksempel Norge. Så din betraktning er helt riktig.

Og prisene, de forandrer seg ofte for hver dag. Det kan være på grunn av valutakursen, etterspørsel og generelle tilbud. Selv hadde vi kjempeflaks med et hotell i Spania til sommeren, plutselig en søndag var det satt ned fra 32.000,- til 8000,-. Dagen etter hadde det gått opp atskillige tusen, jeg mistenker det var lagt ut feil pris akkurat den ene dagen. Så det lønner seg å følge med.:-)

Ilovenewyork
Skrevet

Jeg kan anbefale dette hotellet. Vi lå på det i tre netter i begynnelsen av februar.

Det ligger 2 min gange fra oxford street og det var rent,men rommene var ikke så veldig store,men man skal jo ikke være på hotellrommet så mye da.

http://www.parkwoodhotel.com/index.html

Sjekk dette ut. Koster mellom 800-900 kr natta.

Skrevet

Nå er det fryktelig mange år siden jeg sist var i London, men akkurat det med dårlig hotellstandard... Varierende romstørrelse, men allikevel samme pris f.eks. Og trange, mørke rom, toalett/bad på gangen i det verste tilfellet osv.

Husker ikke pris eller antall stjerner da, men det var nok sånn midt på treet eller litt dårliere.

Har også bodd litt bedre, men heller ikke da råflott, men da var det et firma som betalte ;-)

Skrevet

Når skal du dra da?

Vi drar til London om en uke, og jeg fant til slutt et hotel som fikk gode kritikker, men det gjenstår jo å se om det svarer til dette.

Skrevet

Når skal du dra da?

Vi drar til London om en uke, og jeg fant til slutt et hotel som fikk gode kritikker, men det gjenstår jo å se om det svarer til dette.

Drar 24 juni til 2 juli.

Skrevet

Nå er det fryktelig mange år siden jeg sist var i London, men akkurat det med dårlig hotellstandard... Varierende romstørrelse, men allikevel samme pris f.eks. Og trange, mørke rom, toalett/bad på gangen i det verste tilfellet osv.

Husker ikke pris eller antall stjerner da, men det var nok sånn midt på treet eller litt dårliere.

Har også bodd litt bedre, men heller ikke da råflott, men da var det et firma som betalte ;-)

Hehe ok. Vel ja, litt overrasket over at det er så dårlig standard liksom.

Jeg vil ikke betale dyrt, men jeg vil ikke bo så ekkelt til heller da. Så sliter litt her med å finne noe jeg syntes ser ok ut.

Det er i grunnen den tripadvisor siden som ødelegger alt, for hadde jeg ikke visst om den så hadde jeg sikkert funnet et hotell to dager siden uten å tenke over det.

Men nå går jeg inn og leser ved hvert hotell og det er så mye fælt å lese at jeg vet ikke engang om jeg vil feriere i London lenger *ler litt*

Skrevet

Jeg kan anbefale dette hotellet. Vi lå på det i tre netter i begynnelsen av februar.

Det ligger 2 min gange fra oxford street og det var rent,men rommene var ikke så veldig store,men man skal jo ikke være på hotellrommet så mye da.

Ok, takk for tipset! SKal sjekke det ut :)

Skrevet

Hehe ok. Vel ja, litt overrasket over at det er så dårlig standard liksom.

Jeg vil ikke betale dyrt, men jeg vil ikke bo så ekkelt til heller da. Så sliter litt her med å finne noe jeg syntes ser ok ut.

Det er i grunnen den tripadvisor siden som ødelegger alt, for hadde jeg ikke visst om den så hadde jeg sikkert funnet et hotell to dager siden uten å tenke over det.

Men nå går jeg inn og leser ved hvert hotell og det er så mye fælt å lese at jeg vet ikke engang om jeg vil feriere i London lenger *ler litt*

Om det er grelle farger og trangt, så er det mindre viktig, bare det er rent og noenlunde OK senger. Sånn tenker i alle fall jeg, vil som regel tilbringe så lite tid på hotellrommet uansett.

Skrevet

Drar 24 juni til 2 juli.

Hotellet vi skal bo på er ikke så dyrt, tror vi gir 3600 for fire netter. I slutten av neste uke vet jeg om det er verdt å anbefale det til noen. :)

Skrevet

Forresten, bestilte du fra hjemmesiden deres? Betalte du derfra?

Skrevet

Hotellet vi skal bo på er ikke så dyrt, tror vi gir 3600 for fire netter. I slutten av neste uke vet jeg om det er verdt å anbefale det til noen. :)

Ok, vet du hva hotellet heter nå?

Skrevet

Om det er grelle farger og trangt, så er det mindre viktig, bare det er rent og noenlunde OK senger. Sånn tenker i alle fall jeg, vil som regel tilbringe så lite tid på hotellrommet uansett.

ja kanskje det, men jeg er litt sær på hoteller altså...

Krever liksom ikke DEN luksusen, men hvis tapeten holder på å falle av så har ikke jeg lyst å bo der, selv en dag.

Ilovenewyork
Skrevet

Ei vi reiste med bestilte gjennom hjemmesiden deres.

Tror det var veldig enkelt å bestille der fra ja.

Skrevet

ja kanskje det, men jeg er litt sær på hoteller altså...

Krever liksom ikke DEN luksusen, men hvis tapeten holder på å falle av så har ikke jeg lyst å bo der, selv en dag.

Nei, om det er så ille, så er du selvsagt ikke sær!

Det jeg tenkte på var som sagt om rommene har stygge farger og er trange, det kan jeg leve med. Men urent eller falleferdig osv. er jo noe helt annet.

Skrevet

Jeg ville ikke ha bestilt/betalt gjennom hotellets hjemmeside. Prisene er som oftest mye høyere der.

Skrevet

Å bestille hotell til Londontur er litt av en utfordring ja, been there. Men mitt tips er å ta TripAdvisor med en klype salt. Hvis flere anmeldere påpeker forhold du ikke kan tenke deg å bo i, så styrer du unna, men ikke baser bestillingen din på en enkelt anmeldelse. Den totale karakteren er ofte en god indikator.

Når det gjelder rom - i London er hotellrom knøttsmå, trange og dyre. Det er like greit å bare være forberedt på det med en gang.

Jeg vet hvor frustrerende det er å gjøre god research på hoteller - jo mer du leser jo mer kresen blir du. Og man ender opp med svært få alternativer til slutt:(

Skrevet

Jeg ville ikke ha bestilt/betalt gjennom hotellets hjemmeside. Prisene er som oftest mye høyere der.

Nei, normalt sett ville jeg ikke gjort det heller.

Men dette hotellet klarer jeg ikke å finne hverken på hotell.no, hotels.com, norwegian eller hrs.

Og det virket jo veldig greit hotell da, prisen var ikke avskrekkende heller og KJEMPEsentralt.

Skrevet

Nei, normalt sett ville jeg ikke gjort det heller.

Men dette hotellet klarer jeg ikke å finne hverken på hotell.no, hotels.com, norwegian eller hrs.

Og det virket jo veldig greit hotell da, prisen var ikke avskrekkende heller og KJEMPEsentralt.

Ok. Hvilket hotell er det snakk om da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...