Gå til innhold

hva er det som skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick denne gangen
Skrevet

Hei

Før jeg begynner vil jeg bare si at jeg kun er ute etter konstruktive svar.

Jeg lurer på hva som er galt med meg. Jeg tiltrekker meg/eller tiltrekkes av (jeg vet ikke helt), bare opptatte gutter. Jeg er i tidlige 20 årene, og her er noen eksempler:

I sommer traff jeg på min gamle ekskjæreste i et selskap. Han har ny kjæreste, men hun var ikke i selskapet. Vi ble ganske fulle og det endte med at han spurte om jeg ville være med han hjem. Jeg var desverre ganske full og tenkte ikke tanken på at han hadde kjæreste, men det burde jo han ha tenkt på. Jeg ble med han hjem og vi hadde sex.

Senere i sommerferien fikk kusinen min kjæreste. Han og jeg fikk veldig god kontakt og en kveld da jeg møtte han på byen la han ann på meg. Han sa at han fikk ønske han hadde møtte meg først og prøvde å kysse meg. Jeg trakk meg unna, men han har prøvd seg flere ganger etter dette. Jeg har ikke sagt noe til kusinen min, vet ikke helt hva jeg skulle sagt.

Jeg har god kontakt med en annen ekskjæreste på msn (vi bor i to forskjellige byer). Han har også ny kjæreste, men for en stund tilbake sa han at dersom jeg hadde lyst så måtte jeg bare si ifra om jeg ville ha sex med han igjen. Han sender meg også ganske mye flirtende meldinger både på msn og på sms, og hver gang vi treffes prøver han seg veldig.

Så, en gammel kamerat av meg som jeg har kjent siden jeg var bitteliten har dukket opp i livet mitt igjen. Jeg anser han som nesten familie ettersom foreldrene våre alltid har vært svært close. Han også har kjæreste men i forrige uke mottok jeg en mail fra han, der han skrev at han tenkte mye på meg osv osv. Snakket så med han på msn for et par dager siden og han var svært flirtende i det han skrev. Sa at han synes jeg var så flott, sexy osv, og lurte på når var neste gang han kunne treffe meg.

Den siste tar kaka. Jeg har holdt på med en gutt i noen måneder nå. Vi har hatt mye sex og snakkes ofte. For litt siden fikk jeg vite at _ også _ han har kjæreste.

Jeg gir snart opp. Hva i all verden er galt med meg?

Angelica :o)
Skrevet

Auch..

Neste gang du treffer noen så spør du med en gang om han er singel ;)

Gjest idèfix
Skrevet

Jeg er mer interessert i hva som skjer med gutta!

Skrevet

Jeg er mer interessert i hva som skjer med gutta!

... i den forstand at det må være noe riv ruskende galt med moralen deres!

Gjest psykologiske mekanismer
Skrevet

Sannsynligvis skyldes det at du enten har dårlig selvbilde (og gjør ting som bekrefter for deg selv at du er en dårlig person) eller så er du innerst inne redd for nærhet (og klarer bare tiltrekke deg menn som på en eller annen måte er uoppnåelige på sikt).

Å bli like tiltrukket av en ledig mann derimot, og i tilegg en som er seriøst interessert i deg, kan 1) få deg til å se ned på ham, for hvis han er interessert i deg, må han jo være dum. eller 2) det er ubevisst skremmende for deg, for da kan det bli alvor.

Mange mennesker har det slik dessverre, og det finns bøker du kan lese om fenomenet. Eller gå til psykolog.

Lykke til!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173045663' post='3556691]

Auch..

Neste gang du treffer noen så spør du med en gang om han er singel ;)

Og er di fulle å har jævli lyst på et nypp, så svarer di selvsagt nei på dét. ;o)

Angelica :o)
Skrevet

Og er di fulle å har jævli lyst på et nypp, så svarer di selvsagt nei på dét. ;o)

Joa.

Men de fleste her "kjenner" hun, jo. Og ser for meg hvis hun treffer en ny som er noe mer enn ONS, så kan hun være mer pågående på om han har dame eller ikke, ;)

Gjest Rrose
Skrevet

Slik du beskriver det her...høres det ut som uflaks.

....for det høres ikke ut som om DU velger deg gutter som er opptatte....det høres mer ut som de opptatte gutta velger DEG.

...tror jeg ville blitt litt såret av det.

Gjest ikke nick denne gangen
Skrevet

Sannsynligvis skyldes det at du enten har dårlig selvbilde (og gjør ting som bekrefter for deg selv at du er en dårlig person) eller så er du innerst inne redd for nærhet (og klarer bare tiltrekke deg menn som på en eller annen måte er uoppnåelige på sikt).

Å bli like tiltrukket av en ledig mann derimot, og i tilegg en som er seriøst interessert i deg, kan 1) få deg til å se ned på ham, for hvis han er interessert i deg, må han jo være dum. eller 2) det er ubevisst skremmende for deg, for da kan det bli alvor.

Mange mennesker har det slik dessverre, og det finns bøker du kan lese om fenomenet. Eller gå til psykolog.

Lykke til!

Litt av poenget her er at jeg faktisk er usikker om det er jeg som ubevisst tiltrekker meg av opptatte gutter, eller om jeg tiltrekker meg dem. Jeg tror det er sistnevnte, ettersom han siste visste jeg ikke en gang hadde kjæreste.

Men hvorfor tiltrekker jeg meg opptatte gutter? Sender jeg ut noen signaler jeg ikke er klar over? For det vil jeg nemlig ikke gjøre. Eller er gutter så enkle?

Gjest Rrose
Skrevet

Litt av poenget her er at jeg faktisk er usikker om det er jeg som ubevisst tiltrekker meg av opptatte gutter, eller om jeg tiltrekker meg dem. Jeg tror det er sistnevnte, ettersom han siste visste jeg ikke en gang hadde kjæreste.

Men hvorfor tiltrekker jeg meg opptatte gutter? Sender jeg ut noen signaler jeg ikke er klar over? For det vil jeg nemlig ikke gjøre. Eller er gutter så enkle?

Dette er jo vanskelig å svare på uten å kjenne deg...jeg mener..hva slags signaler du sender ut.

Men jeg syns den slags oppførsel egentlig er litt respektløs jeg. Jeg hadde følt at jeg ble tukla med følelsesmessig.

Hva følte du da du oppdaget at han siste gutten hadde kjæreste? Jeg hadde blitt forbannet og det med stor F!

Gjest sex i sikte
Skrevet

Du signaliserer sansynligvis at du er lett å få i seng, og at sex bare er sex og ikke noe mer. sexen er det som er mest spennende for menn som allerede har kjæreste fra før. (De har nok ikke til hensikt å gå fra kjæresten sin for din skyld.)

Gjest sex i sikte
Skrevet

Du bør signalisere at du er ute etter forhold og ikke bare sex. Siden disse guttene hele tiden legger vekt på hvor sexy og deilig du er, skjønner du vel hvorfor de sier dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...