smurf78 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Har alltid lurt på hvorfor jeg har klart å ødelegge belegget på alle teflongrytene og stekepannene jeg har hatt. Først nå hørte jeg at man ikke må vaske dem før de er helt kalde. Stemmer det? Er det slik at hvis man skyller en varm teflonpanne så ødelegges belegget? 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg vasker alltid mine varme, og de holder seg bra. Kanskje du bruker for harde redskaper i den? 0 Siter
smurf78 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Jeg vasker alltid mine varme, og de holder seg bra. Kanskje du bruker for harde redskaper i den? Har alltid kun brukt tre og plastredskaper. 0 Siter
soleil Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Lurer på om slike ikke tåler veldig høy varme, jeg... 0 Siter
citoyen Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det som virkelig tar knekken på belegget er høy varme. Teflon tåler ikke særlig høy varme, og egner seg best i kasseroller som bare brukes til å koke vann, sauser osv. Teflonstekepanner er bortimot ubrukelige, de kan jo bare brukes til ting som skal surre på lav varme. Fint å surre løk og sopp i, men biffsteking tåler de ikke. Stål og jern er tingen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.